Re: Choinki i buki i ich występowanie w Polsce

1. Data: 2000-01-06 12:15:13

Temat: Re: Choinki i buki i ich występowanie w Polsce
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Zdaje się, że zaraz dojdziemy do teorii chaosu :-)

abo on juz jest chyba, ten chaos. w tej przyrodzie. dlatego pewnie
przyroda nie rozleniwia. bo trzeba ja uporzadkowac: tu sciac pare drzew
na zeby nie szpecily, tam zlikwidowac ogrody i postawic hipermarket, bo
sie komponuje z zabudowa, etc. i tym sie rozni przyroda od internetu
,tv, radia, ksiazek, seks, i innych uzywek ;--))
pozdraewiam
j.t.