Szukam materiałów o Amazonii na stronach WWW

1. Data: 2000-01-05 23:12:10

Temat: Szukam materiałów o Amazonii na stronach WWW
Od: "Piotr Nasiński" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam materiałów o Amazonii na stronach WWW najlepiej w jezyku polskim bo
ma byc to dla mojej 12 letniej siostry, ktora jeszce slabo zna ten jezyk a
potrzebuje te mterialy do szkoły.

Piotr Nasiński
p...@p...com

1. Data: 2000-01-06 22:17:29

Temat: Odp: Szukam materiałów o Amazonii na stronach WWW
Od: "Piotr Nasiński" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To dla mojej siostry (leniwej zreszta)

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:50Zc4.22555$N...@n...tpnet.pl...
> Dlaczego na stronach WWW? Czy chodzi o zdobycie wiedzy czy spędzenie czasu
> przed komputerem? Tradycyjnie zachęcam do odwiedzenia biblioteki ( w Twoim
> przypadku - szkolnej).
> Pozdrawiam
> Grzegorz
> P.S A jednak I-net rozleniwia ;-)