Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!

31. Data: 2007-05-21 23:43:56

Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w kuchni!!!
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):
(...)

Czasem żarty mają poważne skutki... A że też mnie podkusiło Cię
wywołać... Ciekawe, czy to działa w drugą stronę: "Magdo, idź sobie!"

:-\

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

32. Data: 2007-05-22 00:00:30

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 01:43, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Czasem żarty mają poważne skutki... A że też mnie podkusiło Cię
> wywołać... Ciekawe, czy to działa w drugą stronę: "Magdo, idź sobie!"

Magda w Wiedniu.
Ale Ty wraz z Panslawistą już mogłabyś sobie wrócić do garów, bo na
to, co czasami wypisujecie, trudno znaleźć odpowiednią nazwę...
A najlepiej załóżcie sobie własną grupę - Panslawista, Ikselka i Sky -
alt.pl.pis
Dobranoc.

--
A.

33. Data: 2007-05-22 00:39:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 22 Maj, 00:57, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomo?cinews:1179787472.536031.177280@a26g2000pre.
googlegroups.com...
> On 21 Maj, 21:52, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Fragile"
<e...@i...pl> napisał w

> wiadomo?cinews:1179700502.026296.286880@r3g2000prh.g
ooglegroups.com...> On
21 Maj, 00:23, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Fragile"

> <e...@i...pl> napisał w

googlegroups.com...

> kiedy?

> Używam dwóch imion. 'W' to nie pierwsza litera nazwiska.
>
> To nadal nie imiona ale inicjały.
> Więc nie pisz
> "Na imię mam A....W...."
> To nie po polskiemu
> wawska paniusiu... ;P

A....W... to pierwsze litery moich imion. Moje inicjały to A.W.K.
Ty prostaku... tyle tylko powiem.
Zajmij się swoimi 'muzgami' i 'piurami' przez 'u' zwykłe i tysi?cami
innych błędów ortograficznych...

--
mam w D ortografię
kturej cioty-kloty się czepiać zwykły

Prostak -to w twoich przemalowanych za obrys
zaciśniętych złością rachitycznych usteczkach
epitet czy pochwała...bo się już pogubiłem ;P

A.W.K.
Ale Wielka Kolubryna ;))))
Alicja W Kanale ;P
Ala Wali Kota ;D
Aaaa...Wwwww...Kkkkk...

34. Data: 2007-05-22 00:47:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 22 Maj, 01:43, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> Fragile napisał(a):
> (...)
>
> Czasem żarty maj? poważne skutki... A że też mnie podkusiło Cię
> wywołać... Ciekawe, czy to działa w drug? stronę: "Magdo, idĽ sobie!"
>
> :-\

Magda w Wiedniu.

---
He he...a zgłosiła się gdy wywoływałaś iXeLa Magdzisko
-tak to jest ponoć przy zaburzeniach osobowości...
raz się jest M. a raz się jest X.Y.Z.
a potem się jest "w Wiedniu"... ;P

Zawsze się trzeba wzorować na innych
...wyjeżdżających... ;)))

35. Data: 2007-05-22 17:41:13

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 02:47, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1179792030.320221.261480@y2g2000prf.g
ooglegroups.com...

> Magda w Wiedniu.
>
> ---
> He he...a zgłosiła się gdy wywoływałaś iXeLa Magdzisko

No, nawet z konta przez Magdę założonego pisuję. I mieszkam w jej
mieszkaniu. I co z tego? Ty jednak jesteś tępym przygłupem, skoro to
dla ciebie powód do jakichkolwiek domysłów nie popartych niczym innym
jak tylko twoją chorą wyobraźnią.

> -tak to jest ponoć przy zaburzeniach osobowości...
> raz się jest M. a raz się jest X.Y.Z.
> a potem się jest "w Wiedniu"... ;P
> (...)

Pewnie ty byś tak postępował.
Ale ty ograniczony jesteś...intelektualnie i emocjonalnie...
Nie zniżę się do twojego poziomu, bo nawet bym nie umiała.
Na tym więc ZAKOŃCZĘ, nim twoja paranoja osiągnie apogeum. Chociaż nie
- ona już dawno osiągnęła
apogeum.

--
A.

36. Data: 2007-05-24 18:35:56

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]
>Nie zniżę się do twojego poziomu, bo nawet bym nie umiała.
>Na tym więc ZAKOŃCZĘ, nim twoja paranoja osiągnie apogeum. Chociaż nie

Jedziesz z nim jak z gownem - to mile.
Pozdrawiam serdecznie.

PS. Ze mna tez mozesz, tylko ze ja tak lubie
--

Bluzgacz
GG:5015

37. Data: 2007-05-24 18:56:01

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 20:35, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

ps.com...

> Jedziesz z nim jak z gownem - to mile.
> Pozdrawiam serdecznie.
>
> PS. Ze mna tez mozesz, tylko ze ja tak lubie

Czy to Ty, Bluzgacz? Udowodnij ;) Bo już w nic tutaj nie wierzę ;)

--
Fragile

38. Data: 2007-05-24 19:17:04

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

>Czy to Ty, Bluzgacz? Udowodnij ;) Bo już w nic tutaj nie wierzę ;)

Mam pokazac moje 10cm we wzwodzie czy jak?
Tak - to ja.
Mozesz mi zatem pojechac.

39. Data: 2007-05-24 20:10:13

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 21:17, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

ps.com...

> Mam pokazac moje 10cm we wzwodzie czy jak?

Eee tam, taki dowód...

> Tak - to ja.
> Mozesz mi zatem pojechac.

Dobra. Brrrum, brrrum, brrrrum :)

--
Fragile

40. Data: 2007-05-24 20:38:18

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

>Eee tam, taki dowód...

Wiem, ze wolalabys 20-25, ale nic na to nie poradze, juz tak mam po prostu.

>Dobra. Brrrum, brrrum, brrrrum :)

Slabo, nie ruszylo mnie to w ogole.
--

Bluzgacz