Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!

41. Data: 2007-05-24 21:01:51

Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w kuchni!!!
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 22:38, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

ps.com...

> Wiem, ze wolalabys 20-25, ale nic na to nie poradze, juz tak mam po prostu.

To nie Ty Bluzgacz... To nie Ty.
Bluzgacz by ze mną nie gadał ;)

> Slabo, nie ruszylo mnie to w ogole.

A na jakim paliwie jedziesz?

--
Fragile

42. Data: 2007-05-24 21:09:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):
> [...]
wiadomościnews:1179792030.320221.261480@y2g2000prf.g
ooglegroups.com...

> No, nawet z konta przez Magdę założonego pisuję. I mieszkam w jej
> mieszkaniu. I co z tego? Ty jednak jesteś tępym przygłupem, skoro to
> dla ciebie powód do jakichkolwiek domysłów nie popartych niczym innym
> jak tylko twoją chorą wyobraźnią.

> Pewnie ty byś tak postępował.
> Ale ty ograniczony jesteś...intelektualnie i emocjonalnie...
> Nie zniżę się do twojego poziomu, bo nawet bym nie umiała.
> Na tym więc ZAKOŃCZĘ, nim twoja paranoja osiągnie apogeum. Chociaż nie
> - ona już dawno osiągnęła
> apogeum.

Nie stresuj się. To nie Sky, tylko ktoś piszący z jego mieszkania.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

43. Data: 2007-05-24 21:15:23

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 23:09, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

wiadomościnews:1179792030.320221.261480@y2g2000prf.g
ooglegroups.com...

> Nie stresuj się. To nie Sky, tylko ktoś piszący z jego mieszkania.

Ojejku, widzę, że całą sektę w to wciągnął.
A Ty kim jesteś, jeśli można wiedzieć?

--
Fragile

44. Data: 2007-05-24 21:29:00

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
.com...

>To nie Ty Bluzgacz... To nie Ty.
>Bluzgacz by ze mną nie gadał ;)

Dlaczego? Czasem pogada normalnie, ale rzadko sie to zdarza.

>A na jakim paliwie jedziesz?

43%
--

Bluzgacz
GG:5015

45. Data: 2007-05-24 21:30:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> A Ty kim jesteś, jeśli można wiedzieć?

Akurat nic mi nie przychodzi do głowy w tym temacie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

46. Data: 2007-05-24 21:40:42

Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):
> 'U kobiet, które znajdują poczucie bezpieczeństwa w związku,
> gwałtownie spada popęd seksualny - wynika z najnowszych niemieckich
> badań. U mężczyzn natomiast libido utrzymuje się na stałym poziomie,
> niezależnie od długości trwania związku, napisali autorzy pracy na
> łamach pisma "Human Nature".'
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1537903,16,item.html
>

> Pozdrawiam
> NeG

Słusznie ująłeś - "baby". Tylko za cholerę nie rozumiem, po co w babie
wzmagać popęd seksualny (tą czy inną metodą) - toć rozładowanie takiego
popędu to czysta przykrość :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

47. Data: 2007-05-24 21:46:21

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 23:40, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Słusznie ująłeś - "baby". Tylko za cholerę nie rozumiem, po co w babie
> wzmagać popęd seksualny (tą czy inną metodą) - toć rozładowanie takiego
> popędu to czysta przykrość :)

Szczególnie wtedy, gdyby to "chłop" miał pomóc w rozładowaniu takiego
popędu :)

--
Fragile

48. Data: 2007-05-24 21:51:48

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 22:40, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Słusznie ująłeś - "baby". Tylko za cholerę nie rozumiem, po co w babie
> wzmagać popęd seksualny (tą czy inną metodą) - toć rozładowanie takiego
> popędu to czysta przykrość :)

1) Się czepiasz tego 'babskiego' kolokwializmu - nie tutaj jest pies
pogrzebany.
2) Jak możesz rozładować coś czego nie ma? Jak możesz zjeść pizzę z
pustego pudełka?
Jak możesz wziąć prysznic bez wody?
Chyba nie tylko ja dziś zaliczyłem kilka pyfek ;)

--
Pozdrawaim
NeG

49. Data: 2007-05-24 22:09:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> [...]
> pustego pudełka?
> Jak możesz wziąć prysznic bez wody?
> Chyba nie tylko ja dziś zaliczyłem kilka pyfek ;)

Chybaśmy się znów nie zrozumieli :) Na przykładzie.
Załóżmy że babie popędu brak. Załózmy że zapładniasz ją nutką
niepewności, by ów popęd wzbudzić. Cóż mamy ? Ano mamy sytuację, w
której to niepewność babę nakręca, a nie ty. Czegoś temu seksu będzie
brakować :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

50. Data: 2007-05-24 22:10:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Szczególnie wtedy, gdyby to "chłop" miał pomóc w rozładowaniu takiego
> popędu :)

Nie kumam, ale nic to :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.