Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!

71. Data: 2007-05-26 08:06:57

Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Ojejku :))

Zajebiście, no zajebiście :) Piszesz, że moje kontakty z kobietami to
głównie teoria. Po czym nawijasz o teoriach, czym się różnią mózgi
kobiety i mężczyzny :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

72. Data: 2007-05-26 08:08:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojejku :))
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

No chyba, że tylko chopa udajesz... 8-P))

73. Data: 2007-05-26 08:13:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajebiście, no zajebiście :) Piszesz, że moje kontakty z kobietami to
> głównie teoria. Po czym nawijasz o teoriach, czym się różnią mózgi
> [...]

To tylko krótkie acz ważkie streszczenia poważnych badań naukowych.

74. Data: 2007-05-26 08:21:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> To tylko krótkie acz ważkie streszczenia poważnych badań naukowych.

Ważka nie kogut - normalnie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

75. Data: 2007-05-26 08:30:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ważka nie kogut - normalnie :)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Kup sobie dildo z bateriami, sterowanego pilotem.

76. Data: 2007-05-26 08:32:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Kup sobie dildo z bateriami, sterowanego pilotem.

Nie wzleci jak ważka, ale ile się nabrzęczy...

77. Data: 2007-05-26 09:05:08

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 09:19, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Proponuję olać kwestię tego - co jak się nazywa oraz definicji
> przeróżnych :) Nie ma czegoś takiego jak inny sposób myślenia u kobiet i
> mężczyzn czy też postrzegania. U obydwojga jest dokładnie to samo,
> podporządkowane jedynie róznym celom, świadomym czy też nie.

Niestety nie mogę się z tym zgodzić :)
Mężczyzna i Kobieta myślą i postrzegają pewne sprawy całkowicie
odmiennie.

>Twój
> przykład ze skarpetkami ... gdyby podciągnąc go pod nieświadomą walkę o
> dominację w związku.

No ale nikt tego nie podciąga pod nieświadomą walkę o dominację. To
nie jest walka o dominację w związku. To jest sposób komunikacji
niektórych Kobiet z Mężczyzną.

> Jeśli byłoby to własnie to - to sposób nazwijmy to
> - myślenia obydwojga - jest dokładnie taki sam, a tylko sposób
> realizacji nieswiadomego celu jest różny i charakterystyczny dla danej płci.

Z tym, że IMHO to nie jest to.
Poza tym sposób myślenia Kobiety i Mężczyzny jest inny, naprawdę,
uwierz mi, to nie jest tylko moje zdanie, ale twierdzenie poparte
naukowo :) A nawet gdyby odrzucić naukę, życie pokazuje, iż właśnie
tak jest. Oczywiście istnieją pewne podobieństwa, poza tym każdy
człowiek, bez względu na to, czy jest Kobietą czy Mężczyzną jest inny,
ale ta prawidłowość, o której wspominamy z elGuapo naprawdę istnieje.
Myślimy odmiennie (a to z kolei pociąga za sobą szereg tak różnych dla
obu płci zachowań), postrzegamy świat odmiennie, komunikujemy się
odmiennie :)
Natomiast jeśli chodzi osiąganie jakiegoś celu, nie tylko zresztą w
związku, to oczywiście będzie on się zazwyczaj różnił u Kobiet i u
Mężczyzn. Tu się z Tobą zgadzam. Ale zastanówmy się dlaczego będzie
się różnił? A no dlatego, że sposób myślenia się różni :)
Tak ja to widzę :)

--
Fragile

78. Data: 2007-05-26 09:09:43

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 10:08, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> No chyba, że tylko chopa udajesz... 8-P))

Ty, Panslavista, nie 'brzmisz' mi panslavowato ;P
Gadasz innym językiem i walisz nie swoje emotikonki ;PPP

--
Fragile

79. Data: 2007-05-26 09:10:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

Naukowcy postawili tezę, że kobieta to odmienny rodzaj człowieka - różni się
wieloma rzeczami i to nie tylko związanymi z rozrodczością. Praktycznie
kobiety mają wiele z neandertalczyków - mężczyźni z homo sapiens - była już
dawno znana wiedza na ten temat - ślady w biblii mówiące o spółkowaniu synów
nieba z córkami ziemi...
Przypominamy zatem aktynidię?

80. Data: 2007-05-26 09:44:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]

Ty, Panslavista, nie 'brzmisz' mi panslavowato ;P
Gadasz innym językiem i walisz nie swoje emotikonki ;PPP

Znasz mnie? Myślę, że nie... Podobnie jak ja nie znam ciebie.
Nie sądź po pozorach (choć czasami nam nic innego nie zostaje)...

DOBRE
Przywalić im ich własną bronią
Dlaczego łaskotki wywołują śmiech?
DLACZEGO ?