Chora krtań

1. Data: 2004-04-06 18:11:34

Temat: Chora krtań
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakim sposobem domowym moge pomóc swojej chorej krtani? typowa infekcja,
bez gorączki, z drapiąco-piekącym bólem w krtani, bardzo zachrypnięty
głos, lekki katar, ból głowy... Jutro muszę byc na chodzie...
Piję pectosol, jem aspirynę. Coś jeszcze powinnam zażyć?
--
pa, Basia

2. Data: 2004-04-06 18:30:54

Temat: Re: Chora krtań
Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głos, lekki katar, ból głowy... Jutro muszę byc na chodzie...
> Piję pectosol, jem aspirynę. Coś jeszcze powinnam zażyć?

Ja mam żelazny zestaw na taką okoliczność - jak dla mnie b.skuteczny:
- 3 x dziennie 2 rutinoscorbiny + 2 scorbolamidy + wapno z wit.C
- 3 x pędzlowanie gardła fioletem (takim patykiem do czyszczenia uszu)
- psikanie do gardła Tymsalem
- ewentualnie jakieś ssawki - Babiki (tak to się chyba nazywa) są niezłe
- jak się dołączy kaszel - Drosetux

papa :)

Ania

3. Data: 2004-04-06 18:36:30

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - psikanie do gardła Tymsalem
> - ewentualnie jakieś ssawki - Babiki (tak to się chyba nazywa) są niezłe

są dobre srodki homeopatyczne, w aptece ci je pokaza, najlepsze f-y Boiron, ale
to wszystko nie dziala tak od razu. Zresztą krtani tak "od razu" nie wyleczysz,
co innego bol gardła, co innego zapalenie krtani...
Pozdrawiam dino

4. Data: 2004-04-08 06:34:02

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik indra napisała:

> Ja mam żelazny zestaw na taką okoliczność - jak dla mnie b.skuteczny:
> - 3 x dziennie 2 rutinoscorbiny + 2 scorbolamidy + wapno z wit.C
> - 3 x pędzlowanie gardła fioletem (takim patykiem do czyszczenia uszu)

Dzięki, Indro :) Szczególnie zachwyciły mnie te patyki w gardle ;)
--
pa, B.

bolesne zaczerwienienie na piszczelu
Re: Re:Białko w moczu
blizny
Re:Białko w moczu
Zapalenie móżdżku u dziecka - co może grozić?