Chore "uczucie" (??????) i dziwna "znajomość"

21. Data: 2011-04-07 08:36:13

Temat: Re: Chore "uczucie" (??????) i dziwna "znajomo "
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-07 10:19, medea pisze:

> A wiesz, że przeszło mi to przez myśl?
> No czemu? czemu czasem nie dowierzam swojej intuicji?! ;)))
>
> Ewa

hehe... ja sie nie kapnalem.
W zyciu nie przyszlo mi do glowy, ze mozna kogos dreczyc tak telefonami
i tak prymitywna sciema.
Teraz, jak juz Izka sie przyznala, to ten koles musi byc jakims
wyjatkowym debilem.
Poped padl jemu na mozg, ze zabrnal w taki chory kontakt, czy co?

22. Data: 2011-04-07 09:21:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 7 Kwi, 09:17, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> U ytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisa w wiadomo
> cinews:a637db5f-8a38-4363-9015-f59b4eecdb9c@r6g2000v
bz.googlegroups.com...

>no ba! nia pamietasz jak rzem sie z Toba umawiala na rozne takie
>i jak rzem Ci love wyznalała ;) wszystkich was mam na liscie - zapytaj
>z iloma pisalam na priva - calymi nocami ;)))))

MJETYSZ????!!!

>slepy, gluchy i kulawy kapną by, ze to do mnie piją :))) no niestety

A to wiela wyjasnia, nie jestem ani slepy, ani gluchy ni kulawy, dlategom
nie kapnousie.

>ktos mi
>che zrobic kolo tz pupy. ale... ale ja mam to wlasnie tam, żeby bylo
>jesne.

Tyle dobrze.

23. Data: 2011-04-07 09:25:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

i jak rzem Ci love wyznalała ;) wszystkich was mam na liscie - zapytaj
z iloma pisalam na priva - calymi nocami ;)))))
przecież wystarczy ruszyc co nieco glowka, ze zarowno nick JohnDoe
zapodawca
tego watku, jaki Asshe to osoba/osoby, ktore wyraznie pisze pode mnie
w kwestii chociazby tego co tu napisalam - kolpoty z matka
jadna sie uzala a druga sugeruje, ze ta osoba to urzytkowiniczka tej
tej grupy.

____

Ale my CI nie żałujemy.
Hulaj sobie :-)))))

MK

24. Data: 2011-04-07 10:57:13

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-07 11:25, Vilar pisze:

> [...]
> ktos mi
> che zrobic kolo tz pupy. ale... ale ja mam to wlasnie tam, żeby bylo

hehe... hulaj sobie?
To jakis kryzys wieku sredniego?
Kara za to, ze sie nie korzystalo z ciala, kiedy bylo jeszcze atrakcyjne? ;)

25. Data: 2011-04-07 11:11:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> hehe... hulaj sobie?
> To jakis kryzys wieku sredniego?
> Kara za to, ze sie nie korzystalo z ciala, kiedy bylo jeszcze atrakcyjne?
> ;)

Ależ Pimpusiu, Tobie też nie żałujemy :-)))).

MK

26. Data: 2011-04-07 11:18:39

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 10:19, medea <x...@p...fm> wrote:

> A wiesz, że przeszło mi to przez myśl?
> No czemu? czemu czasem nie dowierzam swojej intuicji?! ;)))
>
> Ewa

no widzisz :))))))))))))))))) dobra, to ja to ja to ja :))))))))!

27. Data: 2011-04-07 11:20:00

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-07 13:11, Vilar pisze:

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> Ależ Pimpusiu, Tobie też nie żałujemy :-)))).
>
> MK

Wiesz, pozatrowac moze i mozna jakas niezbyt powazna konfabulacja, ale
na serio tak sie zachowac, to przeciez obciach.
Dziwne, ze tylko mi sie tak wydaje, choc w Twoim przypadku moze to i nie
dziwne?
Tak czy inaczej, przez niektorych mam czasem wrazenie, ze jestem w
jakims matriksie :-))

28. Data: 2011-04-07 11:21:17

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-07 13:18, performerka pisze:

> no widzisz :))))))))))))))))) dobra, to ja to ja to ja :))))))))!

Imo przesadzasz troche z tym serem.

29. Data: 2011-04-07 11:21:41

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zyciu nie przyszlo mi do glowy, ze mozna kogos dreczyc tak telefonami

jednego jakiego dręcze to malkontent - i.... nie narzeka :))))
malk, ciężko Ci :)))))))))))))) ? no powiedz przyznaj sie
publika tego poczebuje ;)

30. Data: 2011-04-07 11:23:14

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 11:25, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> [...]
> ktos mi
> che zrobic kolo tz pupy. ale... ale ja mam to wlasnie tam, eby bylo

dzieks - a potem ich pożrę jak modliszka ;))))))))))))

jeszcze dziesiec lat i taka 'nerwice' bedzie miala co druga osoba, jak juz niema
Stary człowiek i może... ;)
a wystarczy
Scientific Accuracy of Quran amazes you !!!!!!!!!!!!!
Jaka ta 'nuda veritas' jest? ;)