Re: Choroba Cushinga

Data: 2002-07-09 06:50:48
Temat: Re: Choroba Cushinga
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Wojtek Szybowski wrote:

> Tia...

> Zespol cushinga jest ZESPOLEM OBJAWOW i moze powstawac wskutek roznych
> przyczyn, jedna z nich jest np gruczolak, wtedy bedziemy mieli chorobe
> Cushinga dajaca objawy zespolu, kapujesz?Inaczej: zespol Cushinga moze
> powstawac wskutek choroby Cushinga, ale nie musi.

Przeciez to napisalem juz po raz 10-ty.
Czy nie potrafisz tego przeczytac ?

Wystarczy zrozumiec taka
> prosta rzecz a nie wypisywac bzdury o zespole Cushinga u psow i chorobie u
> ludzi czy na odwrot:)
Tp nie sa zadne bzdury, ale taka jest nomenklatura. Czyli zespol
Cushinga, niezaleznie od przyczyn.
Czy nie czytales powyzszego ?
Jest a lit. angielskiej zespol Cushinga - u ludzi i choroba Cushinga u
psow .
Podalem zrodla.
Czy uwazasz, ze sie myla ?

> Zalamie sie facet....
Nie zalamie, gdy to jest praca z jego instytutu.

> Jeszcze raz, tam jest opisane leczenie zespolu, ktore moze obejmowac inne
> mozliwosci - w zaleznosci od przyczyny (np zmniejszenie dawek stosowanych
> sterydow), pytanie w watku bylo o CHOROBE.
Czy nadal nie potrafisz zrozumiec, ze niezaleznie od przyczyn, w
cytowanej publikacji
pojawia sie wylacznie zespol Cushinga ?

> "Medycyna wewnetrzna", G. Herold RTFM.
Ty mi nie podawaj literatury krajowej, gdy cytuje zagraniczna.

> Dla mnie EOT.(lepiej pozno niz wcale...)
Dla mnie od poczatku EOF, gdyz dyskutuj z autorami tych prac, a nie ze
mna
i ich pytaj, dlaczego tak definiuja zespol Cushinga, a nie inaczej.
KPW ?
Podalem zrodla i dyskutuj z autorami zrodel, jezeli uwazasz ze uzywaja
niewlasciwych sformulowan.
KPW ?

Napisz dokladnie, w ktorym miejscu cytowane zrodla zawieraja niewlasciwe
sformulowania, podpisz sie
a wysle twoja opinie do autora publikacji.
Tylko nie odpisuj mi po raz dziesiaty, ze sie myle, gdy cytuje te
publikacje.
Ja je przeciez jedynie cytuje, a nie jestem ich autorem.
KPW ?

> --
> Pozdrawiam!
> ciechu
> wojtas(at)life.pl

U zwierzat , psow , mamy chorobe Cushinga, gdyz one nie przyjmuja z
zewnatrz sterydow i to jest ok.
A cytowana publikacja definiuje zespol Cushinga niezaleznie od przyczyny
i zespolem nazywa twoja chorobe Cushinga tez.
KPW ?
Nie jestem autorem tej publikacji, lecz jedynie ja cytuje , zatem
przestan wydziwiac
i kierowac do mnie nieuzasadnione pretensje.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).