Choroba Cushinga

11. Data: 2002-07-08 07:06:27

Temat: Re: Choroba Cushinga
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Pujdak wrote:

> > Po co trollujesz watek.
>
> Hahahaha.... i kto to mowi? :-))))
i po co kolejny raz trollujesz na grupie medycyna ?

> Nic zlosliwego i aroganckiego w tym nie bylo.
to byla gorzej niz arogancja :
(cytat):
"
Pytanie bez sensu, bo zupelnie nieprecyzyjne i temat zbyt rozlegly. To
nie
^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^
jest takie proste, jak Ci sie wydaje.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Poza tym forma tego pytania jest taka, ze watpie, zeby ktos mial
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ochote na nie odpowiadac.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"
> Po prostu uwazam, ze jezeli ktos chce skorzystac z czyjejs wiedzy (zwlaszcza
> tak specjalistycznej jak medycyna), to moglby blizej opisac swoje
> watpliwosci a nie zapytac tak ogolnikowo. Pomijam kwestie tego, ze forma
> pytania byla zblizona do zapytania np. przekupki na bazarze: "po ile
> cebula?" :-)

Takie teksty to sobie mozesz kierowac do kur w kurniku, a nie na
publicznej grupie dyskusyjnej.
Jak masz problemy, nie potrafisz udzielic odpowiedzi, to nie odpowiadasz
i nie zasmiecasz watku.

Tutaj znajduje sie odpowiedz na pytanie o chrobe Cushinga i takich
szczegolowych odpowiedzi i informacji
w internecie sa setki, a wszyscy zadaja podobne pytanie.
A jedynie juz od inteligencji odpowiadajacego zalezy , czy potrafi na
pytanie odpowiedziec czy nie.
Ale odpowiada ten, kto potrafi, a nie ten co nie potrafi.

http://www.niddk.nih.gov/health/endo/pubs/cushings/c
ushings.htm

Na szczescie ludzie na swiecie sa na tyle inteligentni, ze potrafia i
chca odpowiadac na pytania
i na pytanie o chorobe Cushinga odpowiedzieli wyczerpujaco wielokrotnie.

Zatem koniec twego trollowania i offtopicku.
Temat jest w naglowku i go znasz.
Dozwolona jest jedynie merytoryczna dyskusja na temat w naglowku postu,
a z poezja na grupe poezja.

12. Data: 2002-07-08 07:13:29

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> wrote in

> bo tylko tam go nie krytykują za łamanie netykiety ;) ?

ty zlosliwy trollu, blakajacy sie po internecie i zamulajacy dyskusje.
Jeszcze jeden offtopic i znow ladujesz w abuse.
Ja nie mam czasu czytasz tych ton smieci, niezgodnych z netykieta,
offtopickow, spamu i lamerstwa.
Jezeli nic nie potrafisz pisac na temat watku to sie nie odzywasz.
Wszyscy placimy za internet i kazdy twoj offtopic kosztuje nas duze
pieniadze.

Zatem wzywam cie trolu do natychmiastowego opamietania sie i
przestrzegania prawa na usenecie.
I tak czesto bedziesz ladowal w abuse, az sie zasad nie nauczysz.

Poza tym grupa pl.misc.medycyna miala byc moderowana, aby moderator
zapewnil wysoki poziom dyskusji i kompetencji.
Moderator zostal juz wskazany i moze samodzielnie podjac swoja
dzialalnosc i pisac, ktore posty powinny zostac wycofane.
To jego praca i obowiazek, aby tutaj trolli nie spotykal.

13. Data: 2002-07-08 18:35:43

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote

> Zatem koniec twego trollowania i offtopicku.

Taaaaaaa
Zazwyczaj jest dla mnie rozrywką czytanie twojej radosnej tworczosci, ale
powoli zaczyna to byc denerwujace.
Ale rzeczywiscie nie ma juz co smiecic. Napisz mi jeszcze tylko, dlaczego
ustawiasz ten FUT na pl.test???
Z mojej strony to EOT
K.

14. Data: 2002-07-08 19:07:11

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Pujdak wrote:

> "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote

> Taaaaaaa
???
> Zazwyczaj jest dla mnie rozrywką czytanie twojej radosnej tworczosci, ale
> powoli zaczyna to byc denerwujace.
Jezeli szukasz rozrywki to kup sobie bilet do cyrku,
a nie szukaj rozrywki na grupie medycyna odnoszac sie arogancko do
zadajacego pytanie.
Jako jedyny odpowiedzialem i podalem tak definicje, metody leczenia ,
jak i podalem linki.
Jezeli zainteresowany zechce to wskazane teksty zrodlowe przesle mu po
polsku z internetowej tlumaczki.

Napisales ze nikomu sie nie bedzie chcialo odpowiadac, na rzekomo
niemadre pytanie.
Pytanie bylo madre, a odpowiedzi z przyjemnoscia udzielilem jako Google
Researcher.
Takie same pytanie bylo kilkaset razy zadawane za granica.

> Ale rzeczywiscie nie ma juz co smiecic.
dokladnie

> Napisz mi jeszcze tylko, dlaczego
> ustawiasz ten FUT na pl.test???

aby watek offtopickowy i twoje offtopickowe odpowiedzi nie zasmiecaly
grupy.

> Z mojej strony to EOT
milo mi.

15. Data: 2002-07-08 19:29:36

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote

> How Is Cushing's
> Syndrome
> Treated?

Ahaaaaaa. Expercie medyczny:
Cushing's Syndrome to nie Cushing's Disease :-)))
I kto tutaj trolluje i pisze nie na temat?

16. Data: 2002-07-08 21:04:35

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Pujdak wrote:

> "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote

> Ahaaaaaa. Expercie medyczny:
> Cushing's Syndrome to nie Cushing's Disease :-)))
> I kto tutaj trolluje i pisze nie na temat?

Tak jest Miszczu.
Przyjelo sie zatem mowic o chorobie Cushinga u psow
i zespole Cushinga u ludzi.

Ale z owartymi ustami czekamy na cenne uwagi Miszcza.
I dlatego podalem informacja dla obu przypadkow.

Ale gdy podasz inne wiarygodne zrodla, to nie bede sie sprzeczal,
tylko je podaj, zacytuj.
EOF

17. Data: 2002-07-08 21:52:48

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak jest Miszczu.
> Przyjelo sie zatem mowic o chorobie Cushinga u psow
> i zespole Cushinga u ludzi.

ROTFL :-)))))))))) Nie udawaj, ze znasz sie tez na endokrynologii
weterynaryjnej :-)))))

BTW: dalbym glowe, ze nomenklatura jest zunifikowana, takze w weterynarii.

> Ale z owartymi ustami czekamy na cenne uwagi Miszcza.
> I dlatego podalem informacja dla obu przypadkow.
> Ale gdy podasz inne wiarygodne zrodla, to nie bede sie > sprzeczal,
> tylko je podaj, zacytuj.

Dowolny podrecznik interny: Harrison, Wojtczak, Kokot, Herold itp. itd. etc.
:-))))
Ale sorry, zapomnialem ze Ty jestes specjalista od "google research"
hehehehe....
pozdrowienia

18. Data: 2002-07-08 22:21:02

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kryzsztof Pujdak wrote :

> [...]
> :-))))
> Ale sorry, zapomnialem ze Ty jestes specjalista od "google research"

Och, dejzesz sobie spokoj. On w ogole nie widzi roznicy miedzy zespolem a
choroba (tak na przyklad miedzy zespolem Meniera i choroba Meniera).

Pozdrawiam

dradam

PS. Czekalem cierpliwie kiedy ktos ten zasadniczy blad wylapie. Jest to
ilustracja pokazujaca problem szukania porady na internecie. Czasem bez
najmniejsze trudnosci mozna wlezc w takie bledy, ze az glowa boli.

19. Data: 2002-07-08 22:41:14

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<x...@p...onet.pl> wrote

> Och, dejzesz sobie spokoj.

Racja.

> PS. Czekalem cierpliwie kiedy ktos ten zasadniczy blad > wylapie.

Faktycznie, co prawda nie czytalem tekstow przytoczonych przez experta, ale
dopiero niedawno zobaczylem, ze pisze o zespole C. a nie o chorobie.
pzdr
Krzysztof

20. Data: 2002-07-08 22:54:03

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek S." wrote:

> [...]
> (najczesciej wskutek dlugotrwalego podawania duzych dawek h.sterydowych),
> natomiast choroba Cushinga to hiperkortyzolizm wywolany nadmiernym
> wydzielaniem ACTH przez przysadke (najczesciej gruczolak<i>).

> Wyszukujesz artykuly o zwierzetach... gdyby pytajacemu zalezalo na opisie
> choroby/leczenia u psa to spytalby na pl.sci.weterynaria, czyz nie?:)

> Sa tysiace wiarygodnych zrodel: wszystkie podreczniki z
> interny/endokrynologii, patofizjologii, encyklopedia zdrowia, internet
> przegladany ZE ZROZUMIENIEM... Radze koledze Jackowi czasem zajrzec.
Na
> pewno Twoje posty zyskaja pod wzgledem merytorycznym :)
ze wzajemnoscia.
Jak latwo zauwazyc, nie przeczytales nawet odpowiedzi ktora podalem
a jedynie ja dalej powtarzasz po polsku.

> A co do zadanego pytania to chorobe Cushinga(jesli to rzeczywiscie chodzi o
> CHOROBE) leczy sie operacyjnie, z dostepu przez jame nosowa. Mozna tez
> napromienianiem badz farmakologicznie.

Tutaj, jak latwo zauwazyc, tak choroba i zespol Cushinga jest nazywany
zespolem Cushinga.

How Is Cushing's
Syndrome
Treated?

Treatment depends on the specific reason for
cortisol excess and may
include surgery, radiation, chemotherapy or the
use
of cortisol-inhibiting
drugs. If the cause is long-term use of
glucocorticoid hormones to treat
another disorder, the doctor will gradually
reduce
the dosage to the
lowest dose adequate for control of that
disorder.
Once control is
established, the daily dose of glucocorticoid
hormones may be doubled
and given on alternate days to lessen side
effects.
> --
> Pozdrawiam!
> ciechu
> wojtas(at)life.pl

Wszystko to jest piekne i ladne, ale jak sam widzisz, to co napisales
podalem duzo wczesniej od razu, widocznie nie czytales.
Tak choroba jak i zespol Cushinga jest nazywany zespolem czyli
syndromemk Cushinga.
Zrodlo jest wiarygodne, zatem zlosliwe uwagi odrzucam w calosci,
gdyz udzielilem merytorycznej odpowiedzi, zgodnej ze stanem wiedzy
i podalem wiarygodne zrodlo wiedzy.

http://www.niddk.nih.gov/health/endo/pubs/cushings/c
ushings.htm
Director: Dr. Allen Spiegel

National Institute of Diabetes and Digestive and Kidney Diseases (NIDDK)
is part of the National Institutes of Health, Bethesda, MD, USA.

Poniewaz twierdzisz i wskazujesz na roznice pomiedzy zespolem a choroba,
ktorego National Institute of Health w swoich materialach nie dokonuje,
dlatego wyslalem zapytanie do dyrektora Allena Spiegla, z prosba o
wyjasnienie.

Gdyz nie widze powodu, dla ktorego mialbys sie osmielac glosic zlosliwe
komentarze bez uzasadnienia.
Szczegolnie, ze szczegolowy opis zespolu/choroby, metody leczenia
przedstawilem cytujac kompetentne zrodla.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

Krew w moczu
poped sexualny
Help
UV a oko
szukam osoby po pierwszym roku medycyny (lub po innym)