Choroba płuc

1. Data: 2006-05-27 18:01:46

Temat: Choroba płuc
Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

w opisie choroby mojej cioci jest napisane cos czego nie potrafimy
rozszyfrowac,
chodzi dokladnie o "Mobus obturativus chronicum pulmonum" bylbym wdzieczny
za pomoc,

z gory dziekuje i pozdrawiam
Piotrek

2. Data: 2006-05-27 18:05:21

Temat: Re: Choroba płuc
Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w opisie choroby mojej cioci jest napisane cos czego nie potrafimy
> rozszyfrowac,
> chodzi dokladnie o "Mobus obturativus chronicum pulmonum" bylbym wdzieczny
> za pomoc,

Lekarzem nie jestem, ale wykorzystujac moja uboga znajomosc laciny mysle, ze
to obturbacyjna choroba pluc.

3. Data: 2006-05-27 18:10:24

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Interkas" napisał:

> "Mobus obturativus chronicum pulmonum"

Przewlekła obturacyjna choroba płuc - w skrócie POChP.
BTW, "morbus", nie "mobus"

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 62.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

4. Data: 2006-05-27 18:16:51

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Interkas pisze 27-05-2006 20:01:
> [...]
> rozszyfrowac,
> chodzi dokladnie o "Mobus obturativus chronicum pulmonum" bylbym wdzieczny

http://www.google.pl/search?q=POChP&start=0&ie=utf-8
&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:off
icial

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Neurochirurg lub ortopeda - kręgosłup szyjny
Tlenek magnezu, mleczan magnezu, węglan magnezu.
pilne - mamy neurologa na grupie ? dziwne objawy.
odprnosc
Chemioterapia Amerykańska