Re: Choroba zwana antysemityzmem

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Choroba zwana antysemityzmem
Date: Mon, 30 Apr 2012 23:29:01 +0200

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:5d81706a-be1c-41fb-b181-af924ad426c6@n5g2000vbf
.googlegroups.com...
On 30 Kwi, 18:31, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> Użytkownik "Grzegorz Z." <t...@c...org> napisał w
> wiadomościnews:jtnpd4hsxuuz.hcn7ye5pb07t.dlg@40tude.
net...

45152,Ginekolozka_...

> No dobra- oficer prowadzący kazał- wpastowałes. No a na to- odpowiesz
> prywatnie? Jak musisz służbowo- to sobie
> darujhttp://www.youtube.com/watch?v=B-XTDM38W2o

Chiron, ilu ty jeszcze ludzi na grupach zdemaskujesz jako płatnych
współpracowników służb? :-)

Pytam, bo nie wiem gdzie się kończy twoja paranoja. Jak rozpoznałeś
mnie jako opłacanego agenta wpływu, to pokiwałem głową, jak
rozpoznałeś ola także jako sprzedawczyka, to uniosłem brew, ale jak
teraz kolejny dyskutant ma oficera prowadzącego, to mam wrażenie, że
albo ty po prostu walisz na oślep (co już o tobie źle świadczy), albo
masz
za ciasne majtki (to wystarczy tylko gumkę poluzować), albo
najnormalniej w świecie musisz zbadać krew na poziom idee fixe...

Stalker, uwierz, że jak się wali wszystkich w mordę tak samo, to cię
ludzie przestają brać poważnie..

Dzięki chłopie, że się tak o mnie martwisz:-). Nawet uwierzył bym w
szczerość Twoich intencji, gdybyś wyjątkowo nie uprawiał wobec mnie
internetowego stalkeringu:-), tylko odniósł się do treści postu

serdecznie pozdrawiam

Chiron