Chrirurg-Dermatolog

1. Data: 2002-01-25 18:19:44

Temat: Chrirurg-Dermatolog
Od: "Ania" <s...@m...geo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Czy ktos moglby mi polecic dobrego Chirurga Dermatologa w Krakowie, ktory
zajmuje sie wycinaniem pieprzykow? Moze ktos wie jak mniej wiecej to cenowo
sie rozklada.
Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Ania M.

2. Data: 2002-01-26 22:30:17

Temat: Re: Chrirurg-Dermatolog
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos moglby mi polecic dobrego Chirurga Dermatologa w Krakowie, ktory
> zajmuje sie wycinaniem pieprzykow? Moze ktos wie jak mniej wiecej to

A nie lepiej do onkologa? Za darmo Ci usunie.

Klaudia

3. Data: 2002-01-26 22:45:24

Od: "iks" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@m...geo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos moglby mi polecic dobrego Chirurga Dermatologa w Krakowie, ktory
> zajmuje sie wycinaniem pieprzykow? Moze ktos wie jak mniej wiecej to

Chirurg-onkolog, zabieg+badanie h-p ok. 300 zl. (W-wa).

4. Data: 2002-01-27 19:57:27

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisał(a):

> A nie lepiej do onkologa? Za darmo Ci usunie.

Mnie onkolog ( w Centrum Onkologii) nie chciał usunąć...Powiedział, zebym
poszła do chirurga lub kosmetyczki...Bylam u chirurga ortopedy. :-D

--
Kaja

5. Data: 2002-01-29 09:39:04

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <s...@m...geo.pl> wrote in news:a2s7f0$sr6$1@news.tpi.pl:

> Hej
> Czy ktos moglby mi polecic dobrego Chirurga Dermatologa w Krakowie,
> ktory zajmuje sie wycinaniem pieprzykow? Moze ktos wie jak mniej wiecej
> to cenowo sie rozklada.

Dr Kurek, w Klinice Dermatologii CMUJ (dosłownie chirurg dermatolog)

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

6. Data: 2002-01-30 23:05:40

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej
> Czy ktos moglby mi polecic dobrego Chirurga Dermatologa w Krakowie, ktory
> zajmuje sie wycinaniem pieprzykow

Dr Roman Rachtan mi wycinal takowego, Kasa Chora fundowala, bylo to na Armii
Krajowej trwalo 5 min i sladu nie ma, trzeba tylko skierowanie do chirurga
od lekarza POZ.
Pzdr. Pharmacist.

diagnostyka grzybic
Zeby, zeby....
leki zniezulajace w dermatologii
Bol glowy
dlaczego tyle kobiet umiera na raka piersi