Chwalę Pastelową [WRC, ul.Ruska/boczna Rynku]

1. Data: 2003-04-27 12:47:06

Temat: Chwalę Pastelową [WRC, ul.Ruska/boczna Rynku]
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

...za wspaniałą organizację naszego krótkiego (3 godz) przyjęcia
weselnego.

Wspaniałe, gorące i świeżutkie przystawki (szparagi w szynce z sosem
chrzanowym - to na zimno), zupa krem z pieczarek z grzankami i drugie
danie - na moje specjalne życzenie dauphine (premiera w lokalu) do
filetów z indyka z owocami + surówki, a także wspaniała kawa lavazza i
przepyszne naleśniki z serkiem i jagodami.

Chwalę ich także za cenę- 50zet/os, a także za bezproblemowe podejście
do własnego zaopatrzenia w tort i alkohol (u nas szampan).

Dwie panie kelnerki dbały o to, zeby wszystko było na czas i właściwie
podane, a deser, którego nie zmieściliśmy, zapakowany do pojedynczych
pojemników z pianki (takich jak w McDonalds, sorki za porównanie).
Właściciel użyczył nam bezpłatnie 50 kieliszków do szampana do USC, bo
tam nie mają, ale to OT, bo Mendelssohna też nie mają.

Polecam Pastelową wszystkim, którzy chcą zorganizowac małe przyjęcie.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-27 12:58:30

Temat: Re: Chwalę Pastelową [WRC, ul.Ruska/boczna Rynku]
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje !!! Szkoda , ze nas tam nie było ;-)))

A przy okazji, co to jest dauphine?

Dorota

1. Data: 2003-04-27 13:09:05

Temat: [P] Dauphine
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje !!! Szkoda , ze nas tam nie było ;-)))

Dziekuję!

> A przy okazji, co to jest dauphine?

Takie jakby bezy lub kuleczki z masy ziemniaczanej, smazone w głębokim
oleju.
http://www.mniammniam.pl/p.php?p=593

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-27 15:35:46

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

Właściciel użyczył nam bezpłatnie 50 kieliszków do szampana do USC, bo
tam nie mają, ale to OT, bo Mendelssohna też nie mają.
pozdr
cherokee

Cherokee :-)
Mam nadzieje, ze spedzisz reszte swojego zycia w towaryzstwie swiezoposlubionego
malzonka, i bedziecie spedzac to Wasze wspolne
zycie caly czas jak mlodozency :-)
Serdecznie Wam tego zycze :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-04-27 18:48:57

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieje, ze spedzisz reszte swojego zycia w towaryzstwie
swiezoposlubionego malzonka, i bedziecie spedzac to Wasze wspolne

Dzięki serdeczne, Basiu!

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-27 19:56:28

Temat: Re: Chwal? Pastelow? [WRC, ul.Ruska/boczna Rynku]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>W?a?ciciel u?yczy? nam bezp?atnie 50 kieliszków do szampana do USC, bo
>tam nie maj?, ale to OT, bo Mendelssohna te? nie maj?.
>pozdr
>cherokee
>
>Cherokee :-)
>Mam nadzieje, ze spedzisz reszte swojego zycia w towaryzstwie swiezoposlubionego
malzonka, i bedziecie spedzac to Wasze wspolne
>zycie caly czas jak mlodozency :-)
>Serdecznie Wam tego zycze :-)
>Barbara

pod Basie sie podczepiam z zyczeniami - niech Wam bedzie wesolo i
milo i dobrze!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-04-27 20:02:41

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo i na dowód zdjecie linkuje:

http://www.able.pl/priv/a_r.jpg

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-27 20:33:53

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:b8gjg8$5kk$1@absinth.dialog.net.pl...

I ja jeszzce raz, zycze Wam samych tak pieknych, jak ta sobota, dni w zyciu
:) (a to ze chmurki sie tam jakies pokazaly, to tym lepiej bo sama slodkosc
w zyciu moglaby sie znudzic)

A przy takiej okazji i takiej pogodzie snuje sie we dwoje bardzo mile plany
..... :))))

Marta

1. Data: 2003-04-27 20:39:23

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

Dziekuje bardzo i na dowód zdjecie linkuje:

http://www.able.pl/priv/a_r.jpg

pozdr
cherokee

Heeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj :-)))) !!!!
Wygladacie przepieknie :-))))
Barbara

---

1. Data: 2003-04-28 11:12:55

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:3edoavot3m03tvk641lg001bmmgg61bfeq@4ax.com...
> pod Basie sie podczepiam z zyczeniami - niech Wam bedzie wesolo i
> milo i dobrze!
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

Krycha!!!!!!!!! Zyjesz!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

mrozone kurki