makaron po turecku

1. Data: 2003-04-26 20:21:34

Temat: makaron po turecku
Od: "JF" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
podczas pobytu w Turcji
wcinałem taki makaron
w sosie (chyba) słodko-kwasnym
dało się (chyba) wyczuć śmietane
i to (chyba) było na zimno :)

wstawki chyba wskazują na brak lecytyny :))

w każdym razie chciałbym to sobie
zrobić, ale niestety dokłądnie wszystkiego
nie pamiętam, dlatego spreparowanie
przepisu jest awykonalne

jakby ktoś mógł pomóc to będę wdzięczny

1. Data: 2003-04-26 22:09:43

Temat: Re: makaron po turecku
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-26 22:21, Użytkownik JF napisał:
> [...]
>
> wstawki chyba wskazują na brak lecytyny :))
>
> w każdym razie chciałbym to sobie
> zrobić, ale niestety dokłądnie wszystkiego

Ja ci na pewno nie pomoge, ale kolejny raz czytajac maila typu ,,jadlem
kiedys costam gdziestam i nic nie pamietam poza tym, ze bylo dobre,
pomozcie'' nie moge sie opanowac od smiechu :) to tak, jakby na swiecie
bylo tylko kilka potraw ;)

pozdrawiam,
Th.

1. Data: 2003-04-27 06:48:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Apr 2003 00:09:43 +0200, Theli <g...@w...pl> wrote:

> [...]
>kiedys costam gdziestam i nic nie pamietam poza tym, ze bylo dobre,
>pomozcie'' nie moge sie opanowac od smiechu :) to tak, jakby na swiecie

no bo jest.....hehehe
a tak poza tym, to grupa jest taka skladnica wiedzy wszelakiej,
ze kto wie, moze wlasnie sa osoby, ktore wiedza o co chodzi,
szczegolnie gdyby sie to okazalo bardzo popularna potrawa w danym
kraju. W Turcji nie bylam, wiec nie pomoge, ja tylko tak tego

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-04-27 11:25:52

Od: "JF" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolejna podpowiedź:
ten sos był pomidorowy
tylko ten smak śmietany mnie zmylił :))

1. Data: 2003-04-27 13:45:16

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-27 08:48, Uz.ytkownik Krysia Thompson napisa?:

> [...]
> szczegolnie gdyby sie to okazalo bardzo popularna potrawa w danym
> kraju. W Turcji nie bylam, wiec nie pomoge, ja tylko tak tego

Jesli jest rzeczywiscie popularna potrawa to OK :) ale nawet na
popularna potrawe (i chyba zwlaszcza na taka) jest tyle przepisow co
kucharzy. nawet jak ktos zgadnie co to bylo, to nie ma zadnej gwarancji,
ze bedzie smakowac i wygladac tak, jak w tamtej knajpie :)
Pare watkow temu bylo cos w stylu potrawy w restauracji, ktorej nie
chcieli zdradzic przepisu i czy grupa wie cos na ten temat :)

Th.

LASAGNE, PIZZA, SPAGHETTI...
do smiechu?
Obwarzanki serowe