Chwalę i nie

1. Data: 2005-12-30 18:08:15

Temat: Chwalę i nie
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, zebrało się tego trochę:)

Nie chwalę:
1)Po trzech miesiącach od nabawienia się plam posłonecznych na twarzy mogę Was
przestrzec wydawaniem kasy na MelaD La Roche Posay. Nie działa zupełnie! Krem
jest fajny, nawilża, wchłania się bardzo dobrze, świetnie sie rozprowadza, ale
przebarwień nie rozjaśnia wcale.

2) Podkład Skin Like Nivei. Trochę szybko zastyga na twarzy, jakoś nie umiem się
nim pomalować tak, żeby nie mieć uczucia maski na twarzy. Poza tym warzy się na
tłustych partiach, włazi w pory i ma babciowy zapach.

3) Tejże firmy tusz do rzęs Maximpact. Efekt nienajgorszy, można stopniować
wydłuzenie i pogrubienie rzęs, a to lubię, ale po kilku godzinach kruszy się i
podrażnia oczy, a myślałam, że moich oczu nie podrażni nawet cień na bazie kwasu
solnego. Taki sobie, nienajgorszy, ale więcej go nie kupię.

Chwalę:

1) Znowu przebarwienia: od dwóch tygodni używam Lieraca - Correcteur
Anti-Taches. Już teraz widzę, że brzegi przebarwień są rozmyte, plamki wyglądają
jakby się rozpływały i już nie kłują w oczy. Jeśli znikną to pójdę na kolanach
do Częstochowy, a wcześniej dam znać:)

2) Z powodu poświątecznej ruiny finansowej i konieczności posiadania zestawu do
domowej mikrodermabrazji już_teraz_natychmiast kupiłam sobie zestaw Skin Genius
Eveline. Kiedy pierwszy raz używałam peelingu byłam wręcz zniesmaczona -
malutkie drobinki prawie niewyczuwalne na twarzy - myślałam, że to nie ma prawa
działać. Ale po całym zabiegu przeszłam w radosne osłupienie - nie mogłam umyć
twarzy, bo ręka ślizgała mi się po skórze jak po lodzie. Twarz wyraźnie mi
pojaśniała, wygładziła się, no i krem, który stosuje się "po" bardzo mocno
nawilża. Nie mam porówniania z droższymi zestawami, ale na razie ten wydaje mi
się całkiem przyzwoity.

3) Krem relaksujący Sephory, który polecała Lia i który naprawdę spełnia swoje
zadanie - po nocy z tym kremem skóra jest wypoczęta, rozjaśniona, no i
rzeczywiście - zmarchy jakby mniejsze. Cudo za stosunkowo niewielkie pieniążki.

4) lakier do paznokci Soraya. Bardzo ładne, stonowane kolory, łatwo pomalować
nim paznokcie, niedrogi, trzyma się (z utwardzaczem Bell) pięć - sześć dni,
podczas gdy inne lakiery wytrzymują na moich rękach góra trzy dni.

5) Błoto do włosów z afrykańskiej serii Bielendy. Zapach mnie odrzuca, jest za
mocny, ale rzeczywiście oczyszcza włosy i skórę głowy - włosy mniej się
przetłuszczają, są lekkie, puszyste i lśniące. Konsystencją przypomina zżelowane
błoto, ma drobinki jakby piasku, ale bardzo łatwo się spłukuje.

6) Balsam do ciała i krem do rąk z woskiem pszczelim Isolda czeskiej firmy
Cormen. Ja kupiłam w Czechach, ale koleżanka zdobyła gdzieś w Polsce (chyba
zamówiła w aptece). Zresztą na etykiecie są między innymi polskie (chociaż
strasznie śmieszny ten polski) napisy. Kosmetyki idealne - niedrogie, nawilżają
bardzo mocno, wchłaniaja się błyskawicznie i mają lekuteńką, ale "mokrą"
konsystencję. Krem do rąk działaniem przypomina mi Neutrogenę, ale nie ma tej
fatalnej ciężkiej i klejącej konsystencji.

Uffff...
Jak sobie coś przypomnę to dopiszę:)

Kaśka

1. Data: 2005-12-30 18:10:49

Temat: Re: Chwalę i nie
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadanie - po nocy z tym kremem skóra jest wypoczęta, rozjaśniona, no i
> rzeczywiście - zmarchy jakby mniejsze. Cudo za stosunkowo niewielkie

Aa. Zabrzmiało, jakbym użyła go tylko raz, a jestem w połwoei słoiczka. Po
jednej nocy zmarszczki na pewno były jak poprzednio:)

Kaśka

1. Data: 2006-01-02 11:14:04

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

5) Błoto do włosów z afrykańskiej serii Bielendy.
---

Jak sie to używa ,czy to jest maseczka do włosów?

mumu

1. Data: 2006-01-03 17:47:14

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak sie to używa ,czy to jest maseczka do włosów?

Maseczka.
Trzyma się na włosach 5-10 minut i spłukuje.
Zapach niestety zostaje na długo.

Kaśka

1. Data: 2006-01-04 16:57:04

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2) Z powodu poświątecznej ruiny finansowej i konieczności posiadania >
zestawu do domowej mikrodermabrazji już_teraz_natychmiast kupiłam > sobie
zestaw Skin Genius Eveline.

A ile kosztuje ten zestaw???

1. Data: 2006-01-04 16:59:32

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> zestawu do domowej mikrodermabrazji już_teraz_natychmiast kupiłam > sobie
> zestaw Skin Genius Eveline.
> A ile kosztuje ten zestaw???

20zł.

--