Chwalę się

11. Data: 2006-11-21 18:01:14

Temat: Re: Chwalę si
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:4562D17C.D389184A@metal.agh.edu.pl...
> Może to nieskromne, ale chcę się pochwalić.
> Znana wielu z was Zocha (moja żona) została radną w Michałowicach.
> http://www.michalowice.malopolska.pl/aktualnosci.php
?id=263

Moje gratulacje, zycze Zosi powodzenia
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-11-21 20:03:34

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Może to nieskromne, ale chcę się pochwalić.
> Znana wielu z was Zocha (moja żona) została radną w Michałowicach.

A to niespodzianka! Moje gratulacje:-)
Waszemu ogrodowi nic już nie grozi. Poradzi sobie i przy mniejszej opiece, a
Zosia z pewnością wniesie coś dobrego do grona radnych. Uściski dla Zosi.

Z pozdrowieniami, Maria

13. Data: 2006-11-21 20:46:55

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może to nieskromne, ale chcę się pochwalić.
> Znana wielu z was Zocha (moja żona) została radną w Michałowicach.

Gratulacje dla Zochy, a o ogród chyba nie ma co się martwić.
Będziesz mógł wreszcie się wykazać :-)
a w razie czego służymy naszym grupowym doświadczeniem.

Pozdrawiam - Jagoda

14. Data: 2006-11-21 21:44:57

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może to nieskromne, ale chcę się pochwalić.
> Znana wielu z was Zocha (moja żona) została radną w Michałowicach.

Dla ogrodu może ,
ale dla Michałowic wiele dobrego :-)
Moje gratulacje .

Pozdrawiam TeresaR

15. Data: 2006-11-22 12:35:39

Temat: Re: Chwalę się
Od: "zgraja1" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojojoj, to taka wiadomość, że z jednej strony najszczersze gratulacje
> (gminie), a z drugiej równie szczere kondolencje chyba się należą
> (ogrodowi).
> Gmina wypięknieje...

przeczytałem cały temat. tak sobie myślę [no co! - to też się
zdarza.] ta gmina to teraz będzie taki spory kawałek edenu, a gdzieś
wewnątrz dziki, zarośnięty matecznik [ogród]. no to się pytam; są
w tej gminie działki na sprzedaż, albo pole namiotowe? bo chyba
niedługo fajnie będzie tam pomieszkać.

pozdro.

16. Data: 2006-11-22 12:38:14

Od: "zgraja1" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2006-11-23 08:44:31

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgraja1 wrote:

> [...]
> wewnątrz dziki, zarośnięty matecznik [ogród]. no to się pytam; są
> w tej gminie działki na sprzedaż, albo pole namiotowe? bo chyba
Działki jeszcze są, choć coraz mniej i coraz droższe.
Nawet na stronie gminy są oferty:
http://www.michalowice.malopolska.pl/gielda.php?rodz
aj=1
A ogrodów nie zobaczysz, bo dominują mury. Z klinkieru, piaskowca,
porfiru, wapienia. Każdy grodzi i zasłania swoją "twierdzę".

A problemy w gminie są inne. Nie to, czy będą ogrody, a to - czy będzie
czym podlewać. W związku z gwałtownym rozwojem budownictwa
infrastruktura nie nadąża.

Krzysztof

18. Data: 2006-11-23 10:31:02

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):
[...]
> A ogrodów nie zobaczysz, bo dominują mury. Z klinkieru, piaskowca,
> porfiru, wapienia. Każdy grodzi i zasłania swoją "twierdzę".
[...]

I kraty w oknach?
:-(
pozdr. Jerzy

19. Data: 2006-11-23 11:15:11

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> [...]
> [...]
>
> I kraty w oknach?
Zza muru nie widać. Za to w niektórych murach są okienka-strzelnice
i te są zakratowane.
Krzysztof

20. Data: 2006-11-23 21:44:44

Od: s...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):
> Może to nieskromne, ale chcę się pochwalić.
> Znana wielu z was Zocha (moja żona) została radną w Michałowicach.
> [...]

Gratulacje :))))
Nie tylko odemnie ale też od Całej Mojej Rodzinki:)
Myśle że uda Jej sie zrobic wiele dobrego!
pozdrawiam
SylwiaS

"Skalniaki"
czeskie nasiona?