Dalie 1894

1. Data: 2006-11-20 08:24:44

Temat: Dalie 1894
Od: "aklasa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
juz kiedys pytalem na tej grupie i niestety do dzis nie doczekalem sie
odpowiedzi. Moze tym razem, z daliami, poszczesci mi sie :). A chodzi o
taka sprawe: niedawno przeczytalem, ze popularne dalie powstaly
stosunkowo niedawno, bo w 1894 roku, wskutek spontanicznej mutacji. Czy
moze na grupie sa osoby, ktore moglyby cos blizszego napisac na ten
temat (gdzie to bylo, jaka roslina ulegla takiej mutacji, etc) lub
przynajmniej podac linki do tego tematu. Z gory dziekuje i
Pozdrawiam
ak

2. Data: 2006-11-20 10:17:46

Temat: Re: Dalie 1894
Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aklasa napisał(a):
> Witam serdecznie,
> juz kiedys pytalem na tej grupie i niestety do dzis nie doczekalem sie
> odpowiedzi.

To straszne, mam nadzieję że ten fakt nie pozostawi trwałych śladów w
twojej psychice.

> Moze tym razem, z daliami, poszczesci mi sie :).

Szczęście nie ma tu nic do rzeczy, widocznie spadłeś do trampkarzy.

Polecam google.
http://www.dahlia-nds.co.uk/web2.htm
--
Pozdrawiam, Artur.

3. Data: 2006-11-20 13:23:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ryba wrote:

> Polecam google.
> http://www.dahlia-nds.co.uk/web2.htm

A także
http://www.dahlia.org/BulletinArticles/AlphaOmega.pd

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-11-20 14:09:16

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> A także
> http://www.dahlia.org/BulletinArticles/AlphaOmega.pd

Ten link jest o wiele lepszy i zawiera wyczerpującą odpowiedź. A co do
"Dalii z 1894" to czytałem gdzieś że jednymi z ich protoplastów była
Dahlia coccinea lub niezidentyfikowany mieszaniec o czerwonych
pojedynczych kwiatach i Dahlia juarezii.
--
Pozdrawiam, Artur.

5. Data: 2006-11-21 07:43:09

Od: "aklasa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> A także
> http://www.dahlia.org/BulletinArticles/AlphaOmega.pd

Dzieki :),
pozdrawiam serdecznie
ak

6. Data: 2006-11-21 07:47:26

Od: "aklasa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryba napisał(a):

> [...]
> Dahlia coccinea lub niezidentyfikowany mieszaniec o czerwonych
> pojedynczych kwiatach i Dahlia juarezii.

Jestem Ci szczerze zobowiazany za te ostatnie wiadomosci, bo po
pierwszym Twoim liscie sadzilem, zes Ryba troche zepsuta od strony
glowy.
pozdrawiam
ak

7. Data: 2006-11-21 11:20:40

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aklasa napisał(a):
> Jestem Ci szczerze zobowiazany za te ostatnie wiadomosci, bo po
> pierwszym Twoim liscie sadzilem, zes Ryba troche zepsuta od strony
> glowy.

Proszę Cię bardzo. A co do pierwszego postu, drażni mnie postawa
roszczeniowa zadających pytania. To jest grupa dyskusyjna i nikt nie ma
obowiązku odpowiadania na twoje posty, jesteśmy wolnymi ludźmi. Zasada
płacę i wymagam tutaj nie obowiązuje. Jeżeli nikt nie odpowiada na twój
post to albo nikt nie zna odpowiedzi, albo nikomu się nie chce. W żadnym
z tych przypadków nie widzę podstaw do dąsania się. Wyluzuj się,
uśmiechnij do monitora i pomyśl że będzie lepiej. A i trochę więcej
poczucia humoru, z "aklasą" to był żart, po prostu śmieszy mnie Twój
nick. :)
--
Pozdrawiam, Artur.

8. Data: 2006-11-21 12:05:32

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryba napisał(a):

> Proszę Cię bardzo. A co do pierwszego postu, drażni mnie postawa
> roszczeniowa zadających pytania. [...]

Starzy ogrodowi wyjadacze się kłócą?
;-)
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-11-21 14:30:09

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Starzy ogrodowi wyjadacze

Nie określiłbym w ten sposób swojej osoby. :)

się kłócą?

Sądzę że nadal jeszcze dyskutują, może tylko żarty cięższego kalibru,
ale jak dla mnie nadal zabawne. :)
--
Pozdrawiam, Artur.

10. Data: 2006-11-21 16:02:07

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ryba wrote:

> Nie określiłbym w ten sposób swojej osoby. :)

Nie wyjadałeś nigdy nic z ogrodu? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

kora z topoli
znacie coś zamiast wierzby energetycznej?
sympatyczna grupa!
Tradycja w narodzie ginie - Grzegorzom
Znów o trawnik