Znów o trawnik

1. Data: 2006-11-17 16:30:32

Temat: Znów o trawnik
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi znów o trawnik, tą największą zbieraninę wszelakiej zarazy i
innych chwaściorów. Mianowicie, kolega koniecznie chce teraz sypać dolomit
aby na wiosnę wszedł w reakcje z glebą. Chce pozbyć się mchu. Pal sześć że
sypie dolomitem, ponoć antymech lepszy ale mnie chodzi o porę roku. Czy aby
nie spłucze go śnieg gdzieś na ulicę czy chodnik w mieście ? No bo przecież
mróz skuje glebę i utrudni przenikanie minerałów w głąb gleby ...

Sama nie mam pojęcia na ten temat, bo kto by się troszczył o jakiś tam
trawnik (czyt. tymczasowa postać rabat bylinowych ;-)

Serdecznie Miłka

2. Data: 2006-11-17 17:04:48

Temat: Re: Znów o trawnik
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> trawnik (czyt. tymczasowa postać rabat bylinowych ;-)

Złota myśl do wyrycia rylcem (znaczy pisakiem wodoodpornym na
klawiaturze)!!!

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-11-17 17:19:17

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> Chodzi znów o trawnik, tą największą zbieraninę wszelakiej zarazy i
> innych chwaściorów. Mianowicie, kolega koniecznie chce teraz sypać dolomit

Najlepsza pora na ten zabieg.
--
Pozdrawiam, Artur.

4. Data: 2006-11-17 19:51:30

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przecież
> mróz skuje glebę i utrudni przenikanie minerałów w głąb gleby ...

W tym tygodniu sypałam Dolomitem i robie to co roku jesienią ,
Koniecznie w bezdeszczowy dzień, póżniej trochę przegrabić.
Nie podlewać.

> Sama nie mam pojęcia na ten temat, bo kto by się troszczył o jakiś tam
> trawnik (czyt. tymczasowa postać rabat bylinowych ;-)

W każdym ogrodzie może być miejsce na trawnik i rabaty bylinowe :-)
U mnie trawnik robi za tło dla bylin , jak też za część rekreacyjną .
Ta zieleń to też odpoczynek dla oczu , po wpatrywaniu się w tyle kolorow :-)

Pozdrawiam TeresaR

> Serdecznie Miłka

Re: Witam
oczko na zimę
Jak przygotowac pelargonie do przezimowania?
Konwalie w listopadzie
(Sprzedam)Nasiona kilku odmian azalii