Chwale sie :] [dlugie]

21. Data: 2006-04-27 11:41:32

Temat: Re: Chwale sie :] [dlugie] - foto
Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska <m...@b...pl> napisał(a):

> straszna bledziuszka z Ciebie :-)

I bardzo dobrze, bo uważam, że przy ciemnej cerze i bardzo jasnych włosach
wygląda się jak świnka ;p

> A jakie masz naturalne włosy?

Czarne 8-)

Pozdrawiam
Iff

22. Data: 2006-04-27 11:49:05

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> No i szok. Czemu ja myślałam że Ty masz włosy długie i kręcone? 8-)

Bywają 8)

> Byłam na 100% tego pewna i jak pisałaś o rozjaśnianiu to cały czas miałam
> przed oczami ileż tej farby musiało iść na takie długie loki.:)))
> Fajnie czasami zobaczyć kogoś znanego tylko z nicka. Masz cudowne oczy.
> Przepiękne.

Przyprawiłaś mnie o pąsa ;) Dziękuję :)

> BTW, uważam że masz taka urodę że spoko możesz eksperymentować z
> najróżniejszymi , soczystymi kolorami, bez wahania widziałabym Cię nie tylko
> w naturalnych nasyconych brązach i kasztanowych rudościach, ale i
> intensywnych bordach. Takie bordo mogło by pięknie podkreślić kolor skóry i
> oka.
> Przy tak wyraźnym oku i ładnej w kolorze skórze można szaleć. :-)

Bordo i różne inne czerwienie już byłam - wyglądam jak, nie przymierzając,
strzyga z Sapkowskiego ;) Ogólnie czerwienie IMO wyglądają najlepiej na
kobietach o 'ciepłym' typie urody, tzn. piegi, brązowe rzęsy, lekkie rumieńce.
Po latach praktyki wyznaję zasadę, że trzeba trzymać się swojego zestawu :)

Pozdrawiam
Iff

23. Data: 2006-04-27 13:25:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 27 Apr 2006 08:43:32 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@g...pl> i powiedziała:

> Robione przed chwilą, odrost już widać, ale kolor wciąż mniej więcej podobny
> (chyba dzięki moczeniu w occie). Co dalej? Za tydzień idę odrost farbować :)

Ja bym obcięła na 5 mm i poczekała, aż odrosną normalne i zdrowe. Ale
DGCC.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

24. Data: 2006-04-27 13:38:30

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):
> [...]
> wiadomość z adresu <m...@g...pl> i powiedziała:

> Ja bym obcięła na 5 mm i poczekała, aż odrosną normalne i zdrowe. Ale

na 5 mm? nie kazdemu ladnie na rekruta. a w blondzie niektorym owszem.
DGCC.

-- kasica

25. Data: 2006-04-27 14:25:28

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> na 5 mm? nie kazdemu ladnie na rekruta. a w blondzie niektorym owszem.
> DGCC.

A niektórym ładnie w blondzie na rekruta :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

26. Data: 2006-04-27 14:33:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-27 10:43:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mme Kitzmoor* skreślił te oto słowa:

> http://www.deviantart.com/deviation/32444477/
>
> Robione przed chwilą, odrost już widać, ale kolor wciąż mniej więcej podobny
> (chyba dzięki moczeniu w occie). Co dalej? Za tydzień idę odrost farbować :)

Jesteś przekonana, ze to jest _ten_ kolor, w którym dobrze wyglądasz?

--
Lia, nieprzekonana. Ani ani.

27. Data: 2006-04-27 14:46:39

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 27 Apr 2006 15:38:30 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@h...pl> i powiedziała:

> na 5 mm? nie kazdemu ladnie na rekruta. a w blondzie niektorym owszem.

Tutaj to i tak wybór mniejszego zła. Całkiem serio i niezłośliwie -
włosy wyglądają mizernie i nie pasują zupełnie do reszty, co IMO
bardziej szpecą niż dodają uroku. Nie neguję, że dobrze zrobiony blond
wygląda ładnie, ten konkretny - niezbyt.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

28. Data: 2006-04-27 14:47:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na 5 mm? nie kazdemu ladnie na rekruta. a w blondzie niektorym owszem.

Tutaj to i tak wybór mniejszego zła. Całkiem serio i niezłośliwie -
włosy wyglądają mizernie i nie pasują zupełnie do reszty, przez co IMO

29. Data: 2006-04-27 14:59:41

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> Ja bym obcięła na 5 mm i poczekała, aż odrosną normalne i zdrowe.

Było. Po pół roku w "normalnych" :)

Pozdrawiam
Iff

30. Data: 2006-04-27 15:08:02

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Jesteś przekonana, ze to jest _ten_ kolor, w którym dobrze wyglądasz?

Jestem przekonana, że efekt mi się podoba :)

Pozdrawiam
Iff

NUXE - jestem zachwycona...
jak to jest z lash liftem?