jak to jest z lash liftem?

1. Data: 2006-04-14 15:22:54

Temat: jak to jest z lash liftem?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do Was, bo się znacie: czy podrabiają Lash Lift? Ceny na allegro są
zdecydowanie niższe niż w sklepie, ale rozrzut cenowy jest dość znaczny, od
16zł do 23 (http://www.allegro.pl/search.php?string=lash+lift). Możecie
kogoś polecić? Albo powiedzieć, kogo unikać?
A co z tym Masterpiece:
http://www.allegro.pl/item98435063_masterpiece_max_f
actor_100_oryginal_najta
niej.html ?
Mam na niego chętkę, ale nie chcę dać 42 złote za taki mały tusz w sklepie.

W ogóle nie wiem co kupić, do Lash Lifta mam zaufanie, na 2000calories się
ciut zawiodłam.
Pomóżcie!

Maja

2. Data: 2006-04-14 21:07:08

Temat: Re: jak to jest z lash liftem?
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
> 16zł do 23 (http://www.allegro.pl/search.php?string=lash+lift). Możecie
> kogoś polecić? Albo powiedzieć, kogo unikać?

polecam Waldelka, sprzedaje oryginaly, paczki wysyla z predkoscia
swiatla, kontakt z nim jest sympatyczny :) no i ma ten lash lift :)

pozdrawiam
Monika

--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

[chwalę] Garnier 100% color
Jak zlikwidowac włosy
podrazniona skora pod pachami
jak naprawić włosy? :(