Chwale sie i pytam o przepis

1. Data: 2003-06-09 14:56:15

Temat: Chwale sie i pytam o przepis
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się chciałam pochwalić, że ogórki są przepyszne, po prostu mniamucha.
Ciasto Netusi w wariancie z truskawkami też wyszło baaardzo dobre, chociaż
trzeba je ok. 10 minut dłużej piec, a po upieczeniu i ostygnięciu trzymać w
lodówce, bo w tym upale truskawki na cieście robią się gorzkie :))

Mam też pytanie o przepis, bo googlanie nie pomogło. Kupuję w markecie
bardzo smaczną pastę z tuńczyka, pakowaną w takie plastikowe pojemniczki,
jest koloru łososiowego, wyczytałam, że w składzie są: ogórki konserwowe,
ocet, oraz wiele innych składników brzmiących bardziej chemicznie niż
spożywczo, może ktoś już taką robił? "Na oko" nie ma w niej twarogu ani jaj.

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-06-09 17:34:23

Temat: Re: Chwale sie i pytam o przepis
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ocet, oraz wiele innych składników brzmiących bardziej chemicznie niż
> spożywczo, może ktoś już taką robił? "Na oko" nie ma w niej twarogu ani

A czy kupujesz tę pastę w Polsce? W jakim markecie? Gdzie tego szukać?
Ile kosztuje?
Monika

1. Data: 2003-06-09 18:24:39

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jaj.

Witam
Jadłem dobra paste bez jaj i twarogu, ale z makreli,
przepis jest tutaj: http://www.kuchnia.bytow.pl/index.php?menu=czytaj&nr
=4375
Smacznego
Pozdrawiam
Vavik.

1. Data: 2003-06-10 07:39:34

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy kupujesz tę pastę w Polsce? W jakim markecie? Gdzie tego szukać?
> Ile kosztuje?
> Monika

Tak, kupuję ją w Leclercu na Bielanach, na stoisku z przetworami rybnymi, są
chyba 4 rodzaje takich past, to są okrągłe, plastikowe, przezroczyste
pudełka, ze zdzieraną "nalepką" z wierzchu - ta z tuńczyka jest niebieska.
Kosztuje 1,99 zł za 80 g chyba. Inne "warianty" to np. jajeczna i ze 2 inne,
ale mi tak ta z tuńczyka smakuje, że na inne po prostu nie mam ochoty.

1. Data: 2003-06-10 07:49:28

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Jadłem dobra paste bez jaj i twarogu, ale z makreli,
> [...]

Dziękuję
To jest chyba właśnie to - pasta ma taki kolor z racji przecieru i
kwaskowata jest też i dlatego jest taka dobra.

Zrobię w weekend (wcześniej nie dam rady) :)

[P] placek z truskawkami
help
Siaty z zakupami!
ziemniaki zapiekane