Chyba napisze książkę dla dzieci

71. Data: 2013-06-09 23:07:30

Temat: Re: Chyba napisze książkę dla dzieci
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jun 2013 13:36:27 -0700 (PDT), LaL napisał(a):

> Projekcja -wiesz co to jest, krytykujesz kk bo dostrzegasz błędy, a
> fanatyk reaguje- nienawidzisz kk- bo nienawidzi ciebie bo krytykujesz.
> Facet jest chory z nienawiści .

Ty.

72. Data: 2013-06-09 23:14:41

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2013 18:53, Ikselka pisze:

> [...]
> naprawdę jest spowiedź - a absolutnie nie jest ona osobistą relacją z
> żadnym księdzem.
> Jakim czołem miałbyś (zakładając ze byłbyś wierzący i przecież równie
> grzeszny jak ów ksiądz-pijak - bo spróbuj ważyć jego grzechy i swoje...)
> odrzucać jego pośrednictwo ponieważ jest... grzeszny, w domyśle bardziej
> niż Ty, oczywiście :->
>
> Jego grzeszność czy bezgrzeszność to jedynie TWÓJ prywatny osąd - to po
> pierwsze. Po drugie - NIE MA na tej Ziemi bezgrzesznego księdza. Ani
> żadnego innego bezgrzesznego świadomego swych czynów człowieka.

oczywiście że mój prywatny osąd. w mojej prywatnej skali.

> Mam kilka pyta do Ciebie i chciałabym poznać odpowiedź:
> Czym chcesz mierzyć stopień grzeszności ludzi?
> Jaka jest twoja skala?
> Który jej stopień pozwala Ci na zaakceptowanie kapłańskiej posługi od
> danego człowieka?
> Na jakich źródłach wiedzy o nim się opierasz?
> Co pozwala Ci na stwierdzenie, że dane źródło jest prawdziwe?
> Na podstawie czego stwierdzasz, że czyjś grzech jest większy niż Twój?
> itp.

a dlaczego to do mnie pytania? czy to ja nie byłem dzisiaj w kościele z
powodu prowadzenia się tego czy tamtego księdza?

> Zatem wciąż rzygasz nie zjedzonym obiadem...

rzygam, i to nie zjedzonym obiadem, bo nie szukam w winach innych
usprawiedliwienia dla siebie? na pewno to chciałaś napisać? ja wiem że
chciałaś skojarzyć ze mną jakiś obrzydzający mnie przymiotnik, i to
jeszcze tak niby obiektywnie, że postawę a nie osobę krytykujesz itd,
ale coś słabo ci wyszło.

--
paweł

73. Data: 2013-06-09 23:57:43

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-09 22:33, LaL pisze:
> Tak wiem co myśli polska, co widać i w internecie i w rzeczywistości
> jak polacy odchodzą od kościoła, bo nie są głupi, nie będą znosić
> zboczeń i nienawiści do wszystkich tej zbrodniczej instytucji , a tacy
> jak ty z nienawiści do ludzi wmawiają własną nienawiść innym i kółko
> się zamyka, bo kolejni którzy chcą z tego kk wnieść coś wmawia się że
> nienawidzą kk jeśli dostrzegają jego błędy , więc pa pa .

A tak z ciekawości zapytam, gdzie w mojej wypowiedzi doczytałeś się
nienawiści? :)
Jak Ciebie czytam, jak by dać Ci karabin to by się działo :)))
Nigdzie nic o nienawiści nie napisałem.
Nabijam się tylko z Twojej, i nienawiści i języka :)
Z moich wypowiedzi nigdzie nie wynika żebym był jakiś wierzący czy ateista.

74. Data: 2013-06-10 00:23:19

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 23:57, Jawi <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> Nabijam się tylko z Twojej, i nienawiści i języka :)
> Z moich wypowiedzi nigdzie nie wynika żebym był jakiś wierzący czy ateista.

Twoja reakcja na krytykę, nie pojmujesz że ktoś krytykuje błędy, jeśli
krytykuje to z nienawiści ...którą ty poczułeś do krytykującego.
Piszesz na psychologii tumanie.

75. Data: 2013-06-10 22:42:32

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-10 00:23, Andromeda pisze:
> Twoja reakcja na krytykę, nie pojmujesz że ktoś krytykuje błędy, jeśli
> krytykuje to z nienawiści ...którą ty poczułeś do krytykującego.
> Piszesz na psychologii tumanie.

Rozbawiłeś mnie kretynie :))

76. Data: 2013-06-10 23:59:21

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 22:42, Jawi <t...@p...pl> wrote:
> W dniu 2013-06-10 00:23, Andromeda pisze:> Twoja reakcja na krytykę, nie pojmujesz
że ktoś krytykuje błędy, jeśli

> Rozbawiłeś mnie kretynie :))
>
> --

No cóż twoje reakcje mówią o tobie że jesteś fanatykiem chorym z
nienawiści, który każdą krytykę odbiera jak atak, bo jest w tobie tyle
nienawiści że drobiazg wyprowadzi z równowagi. Ja na takich zawsze
zareguje agresywnie , a w rzeczywistości odrazu śmieć ma wolony łeb o
ścianę, bo uważam że takich tylko przemoc utęperuje.

77. Data: 2013-06-11 00:13:27

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-10 23:59, Andromeda pisze:
> [...]
> zareguje agresywnie , a w rzeczywistości odrazu śmieć ma wolony łeb o
> ścianę, bo uważam że takich tylko przemoc utęperuje.

Czytasz sam siebie czasami?

78. Data: 2013-06-11 00:58:57

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 00:13, Jawi <t...@p...pl> wrote:
> W dniu 2013-06-10 23:59, Andromeda pisze:> No cóż twoje reakcje  mówią o tobie że
 jesteś fanatykiem chorym z

> Czytasz sam siebie czasami?
>
> --

Tak czytam i stosuje do odpadów społecznych jakimi są fanatycy
katoliccy - behawioralną strategie przemocy. Dlaczego bo fanatyk nie
czuje że komuś robi krzywdę, jest tak skrajnie egocentryczny i
znieczulony na innych że nie liczy się z cierpieniem innych.....dopóki
nie jest nasuwana jego dupa, .....wtenczas koduje się mu granica,
którą może bać się przekroczyć następnym razem.
Do umysłu fanatyka się nie przemawia, bo on go nie ma , gada się z
jego dupy. Trzepany o ścianę pustym łbem traci zapędy fanatykowania.

W ciemności
Jak nas germanili
Kto nastepny?
Franciszek: wojna aktem wiernosci wobec pieniedzy-bozkow nienawisci
Dzień patryjotyzmu