Ciasto na Diete.

1. Data: 2003-07-30 08:32:58

Temat: Ciasto na Diete.
Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyślałem o cieście, ale jestem na diecie. Przypomniało mi
się takie jedno ciasto.
Do słoika wsypuje się kasze manne (chyba tak sie to pisze) i mąkę.
Zakręca się słoik, miesza energicznie. Następnie wysypuje się toto do
blaszki (szczelnej), na to wkraja się jabłka + cunamon jak kto lubi i do
pieca.

Wszystko na wyczucie zreszta pisze z pamięci i nie pamiętam szczegółów.
Jak by było to niezbędnie potrzebne to podam jak wrócę do domu.

Wydaje mi się, że takie ciasto nie będzie bombą kalorycną, jednak
wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę...

Znacie może jakieś przepisy na umilenie życia dla tych co chcą sobie
zrzucić troszke (sic!) brzuszka ???

--
"Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
- umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)

1. Data: 2003-07-30 10:41:14

Temat: Re: Ciasto na Diete.
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zakręca się słoik, miesza energicznie. Następnie wysypuje się toto do
> blaszki (szczelnej), na to wkraja się jabłka + cunamon jak kto lubi i do

Hmm... w moim przepisie byl jeszcze cukier, co troche zmienia kalorycznosc
potrawy... Ale skoro bez cukru Ci smakuje, to tylko lepiej dla Ciebie :). Ja
jeszcze lubie w tym ciescie pokruszone orzechy wloskie, no i na wierzch 1/2
k. masla w plasterki.
Ciasto szybkie i proste i smaczne.

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-07-30 10:47:35

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że takie ciasto nie będzie bombą kalorycną, jednak
> wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę...

Mylisz się będzie, podawałem ten przepis na grupę ze dwa lata temu.
Mąka, kaszka, cukier, i margaryna...same kalorie.

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-07-30 11:00:05

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Jul 2003 12:41:14 +0200, "Anna Ladorucka"
<a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>jeszcze lubie w tym ciescie pokruszone orzechy wloskie, no i na wierzch 1/2

No wlasnie, ale ono mi sie dosc cukrowo i tlusto kojarzy wiec raczej
dosc kaloryczne :)
Ale pewnie by sie dalo to przerobic tak, aby mniej kalorii mialo.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-30 15:49:04

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko na wyczucie zreszta pisze z pamięci i nie pamiętam szczegółów.
> Jak by było to niezbędnie potrzebne to podam jak wrócę do domu.

oczywiscie ze podaj!!!

1. Data: 2003-07-30 15:50:14

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ciasto robilam juz kilka razy - jest pyszne, a nie zawiera cukru, masla,
maki:)

Składniki:

1,5 kg dojrzałych bananów
sok z 1 cytryny
3 garście płatków owsianych
1 garść słonecznika
1 garść sezamu
nieco wiórków kokosowych
10 dag rodzynków
szczypta soli
Przepis:
1.banany zmiksować, dodać do nich pozostałe składniki i wymieszać całość,
2.piec w temp. 200 stopni przez ok. 45 minut
3.podawać po ostygnięciu, posypane wiórkami kokosowymi, ozdobione
kawałkami obranego i pokrojonego banana
Wskazówki i uwagi:
ciasto po wyjęciu z piekarnika może być lekko jeszcze płynne, ale stygnąc
tężeje

1. Data: 2003-07-30 21:46:44

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> to ciasto robilam juz kilka razy - jest pyszne, a nie zawiera cukru,
masla,
> maki:)
>
> Składniki:
>
> 1,5 kg dojrzałych bananów
O Boze! Znowu banany! bleee!
Poziomka

1. Data: 2003-07-31 04:58:36

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości

> O Boze! Znowu banany! bleee!

pieczone w tym ciescie bez maki inaczej smakuja:)

1. Data: 2003-07-31 06:56:48

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia *2003-07-30 17:50*, Użytkownik *rena* siedząc i dłubiąc w
klawiaturze napisał :

> 1,5 kg dojrzałych bananów
> sok z 1 cytryny
> 3 garście płatków owsianych
> 1 garść słonecznika
> 1 garść sezamu
> nieco wiórków kokosowych
> 10 dag rodzynków
> szczypta soli

Obawiam się że przy tych składnikach nawet mimo braku mąki i margaryny
to ciasto nie będzie niskokkaloryczne...

--
"Ruch jest przyczyną wszelkiego życia." (Leonardo Da Vinci)

1. Data: 2003-07-31 09:33:10

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się że przy tych składnikach nawet mimo braku mąki i margaryny
> to ciasto nie będzie niskokkaloryczne...

Ja tam dietetykiem nie jestem, ale co innego kalorie z owocow i pestek, a co
innego z margaryny i cukru.
Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

30 sierpnia Świętem Niepodległości PRK
odzywcze jedzenie w paczkach?
coś do obiadku