Re:Ciasto na pizzę-do lodówki-kiedy?-DZIĘKUJĘ!

1. Data: 2004-02-11 14:55:04

Temat: Re:Ciasto na pizzę-do lodówki-kiedy?-DZIĘKUJĘ!
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję Magdalenie Bassett za udzielenie mi konkretnej i
wyczerpującej odpowiedzi na pytanie dotyczące pizzy (post z dn.08.02.2004).
Małgosia

1. Data: 2004-02-11 18:29:29

Temat: Re: Ciasto na pizzŤ-do lod—wki-kiedy?-DZI˘KUJ˘!
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Małgosia" wrote:

> Bardzo dziękuję Magdalenie Bassett za udzielenie mi konkretnej i
> wyczerpującej odpowiedzi na pytanie dotyczące pizzy (post z dn.08.02.2004).
> Małgosia

Dzieki za mile slowa. Z resztek ciasta do pizzy mozna tez zrobic taki
szybki chleb, ktory bedzie jedzony na cieplo, tego samego dnia: ciasto
rozciagnac na dosc cienko, posypac obficie parmezanem, ulozyc na nim
posiekane suszone pomidory, ktore uprzednio byly namoczone we wrzatku,
zwinac w rulon, skrecic spiralnie i piec jak pizze, w bardzo goracym
piecu, az sie zezloci. Kto lubi, moze dodac drobno posiekanego czosnku.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-02-11 19:24:45

Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Dzieki za mile slowa.

Pewnie pani sama sobie to pytanie zadała i na nie odpowiedziała. :-P
Fela

1. Data: 2004-02-11 20:14:23

Od: "asiaTe" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie pani sama sobie to pytanie zadała i na nie odpowiedziała. :-P
> Fela

Każdego sądzisz według siebie!
A ja przy okazji dziękuję Magdzie za przepis na biszkopt. Kiedy zrobiłam
według tego przepisu, po raz pierwszy mi nie opadł. A.

1. Data: 2004-02-11 20:25:53

Od: "Rendi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asiaTe" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zrobiłam
> według tego przepisu, po raz pierwszy mi nie opadł. A.

mi zawsze opada:)

1. Data: 2004-02-11 20:36:13

Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rendi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> mi zawsze opada:)

Zapytaj Madzi, jak ona robi, że rośnie.
;-)
Fela

1. Data: 2004-02-11 21:30:44

Od: "Joanna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj Madzi, jak ona robi, że rośnie.

Możesz ten przepis na biszkopt znależć w googlach. Rzeczywiście
jest bardzo dobry, ja też z niego korzystałam. Jeśli nie znajdziesz, mogę ci
go podesłać, ale nie dzisiaj, bo nie wiem, gdzie go mam.

przyprawione mięso-ile wytrzyma?
Chateaubriand- nie walentynki ;-)
czym się różni bigos od kapusty z mięsem?
ciasto capuccino
Lokalne specyaly na polnocy - co polecicie?