Ciasto na pizze

1. Data: 2008-10-15 10:18:47

Temat: Ciasto na pizze
Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy ww. można mrozić, żeby później przyspieszyć
proces przygotowania sobie pizzy (a nie za kazdym razem
wyrabiać ciasto)?

Pozdr.
R.

2. Data: 2008-10-15 18:17:26

Temat: Re: Ciasto na pizze
Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2008 12:18:47 +0200, Rysiek G. napisał(a):

> Witam.
>
> Czy ww. można mrozić, żeby później przyspieszyć
> proces przygotowania sobie pizzy (a nie za kazdym razem
> [...]

Można.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

3. Data: 2008-10-15 18:38:42

Od: Mikołaj Kamiński <f...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Als pisze:

> Można.

Znaczy się co - drożdże nie wyzdychają?

Mikołaj Kamiński

4. Data: 2008-10-15 22:05:33

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2008 20:38:42 +0200, Mikołaj Kamiński napisał(a):

> Znaczy się co - drożdże nie wyzdychają?
>
> Pozdrawiam,

Nie wiem, nie wnikałem aż tak głęboko :-) Za to jadłem pizzę z takiego
mrożonego ciasta i była dobra. To było w jednej z pizzerii w Zabrzu i
mrożenie ciasta to była normalna praktyka tam, klienci nie narzekali,
pizzeria na brak klientów też nie.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

5. Data: 2008-10-16 23:06:18

Od: Rafał-108 <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Als pisze:

> [...]
> mrożonego ciasta i była dobra. To było w jednej z pizzerii w Zabrzu i
> mrożenie ciasta to była normalna praktyka tam, klienci nie narzekali,

zgadzam się, pracowałem w pizzerii (francuska sieć bistro i pizzerii -
nazwy nie podaję, coby nie reklamować) i oni jadą na mrożonkach

Rafał

6. Data: 2008-10-17 17:33:17

Od: Mikołaj Kamiński <f...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał-108 pisze:

> zgadzam się, pracowałem w pizzerii (francuska sieć bistro i pizzerii -
> nazwy nie podaję, coby nie reklamować) i oni jadą na mrożonkach

Hmm, jak widać człowiek całe życie uczy się czegoś nowego.

I to rozmrożone ciasto potem jest w stanie jeszcze wyrosnąć? Czy można
je już tylko rozwałkować tak jak jest?

Pytam, bo serio nie wiem. Jeśli tak się da, to sam zacznę stosować :)

Mikołaj Kamiński

7. Data: 2008-10-17 18:18:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikołaj Kamiński pisze:
> Hmm, jak widać człowiek całe życie uczy się czegoś nowego.
>
> I to rozmrożone ciasto potem jest w stanie jeszcze wyrosnąć? Czy można
> je już tylko rozwałkować tak jak jest?

Wyrośnie.

> Pytam, bo serio nie wiem. Jeśli tak się da, to sam zacznę stosować :)

Jeśli nie użyjesz mikrofali do rozmrażania to będzie OK.

--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-10-20 13:33:12

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Oct 2008 01:06:18 +0200, Rafał-108 napisał(a):

> zgadzam się, pracowałem w pizzerii (francuska sieć bistro i pizzerii -
> nazwy nie podaję, coby nie reklamować) i oni jadą na mrożonkach

Tak gwoli ścisłości - ta pizzeria nie była sieciowa, własność prywatna
solo. Robili ciasto bodajrze raz albo dwa razy w tygodniu na zapas i mieli
spokój - w razie potrzeby wyciągali następny kawał.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Błony komórkowe spełniają bardzo ważną funkcję w życiu
komórki: wiedzą kogo wpuścić, a kogo wypuścić, czyli funkcje celnika.

9. Data: 2008-10-21 07:21:12

Od: Rafał-108 <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikołaj Kamiński pisze:

> [...]
> je już tylko rozwałkować tak jak jest?
>
> Pytam, bo serio nie wiem. Jeśli tak się da, to sam zacznę stosować :)

Jak zamykaliśmy knajpę 0 10PM wykładało się kamienie do pojemników, a o
8AM było już rozmrożone i wyrośnięte. A jak za długo stały to nawet
przerastały i robiła się jedna MEGAporcja na cały pojemnik

Rafał

Największe kuchenne wtopy
Mieso mielone
[gdzie] w warszawie tabasco w ilosciach przemyslowych
Robaczywe maślaki
Jaka mikrofalowke wybrac?