Ciaza... ???

1. Data: 2002-02-28 08:33:36

Temat: Ciaza... ???
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Test ciazowy pokazal tylko 1 kreske, ale on widzi dopiero od 6 dni...
Partnerka cierpi na wyrazny bol w brzuchu a pochwa jest wyraznie nabrzmiala
i opuchnieta. (???)

Pozdro
Negatyw

2. Data: 2002-02-28 12:43:33

Temat: Re: Ciaza... ???
Od: "Mamak z Galicji" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Test ciazowy pokazal tylko 1 kreske, ale on widzi dopiero od 6 dni...
> Partnerka cierpi na wyrazny bol w brzuchu a pochwa jest wyraznie

Tak, to jest ciąża, i z tego co podajesz - mnoga.

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

"Puree ze smalcem.
Nie ma smalcu, z dżemem są puree."

3. Data: 2002-02-28 13:10:44

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamak z Galicji" <m...@S...pl> napisał w wiadomości

> Tak, to jest ciąża, i z tego co podajesz - mnoga.

Jesli masz ochote na prymitywne zarciki, to chyba pomyliles grupy...

Negatyw

4. Data: 2002-02-28 14:23:11

Od: "Mamak z Galicji" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mamak z Galicji" <m...@S...pl> napisał w wiadomości

> Jesli masz ochote na prymitywne zarciki, to chyba pomyliles grupy...

Okej żartowałem, przepraszam.
To nie jest ciąża.

5. Data: 2002-02-28 15:06:15

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

>Test ciazowy pokazal tylko 1 kreske, ale on widzi dopiero od 6 dni...

Mamak juz mnie uprzedzil ale ja tez sie nie moge powstrzymac, :-)) Maly
cytat

"jakos przetrwałam te 180 sekund(...) - wzielam test do ręki i omal nie
krzyknelam. W malym okienku widniala cienka niebieska linia, wyrazna jak
cholera. Aaaaaa! (...)
Kiedy przyszla Sharon smętnie podalam jej pod stolem test ciązowy ze
zdradziecką niebieską linią.
- To to? - zapytala.
- Jasne ze to - mruknełam- a myslalas ze co? Telefon komórkowy?
- Bridget - powiedziala - bijesz wszelkie rekordy. Nie przeczytalas
instrukcji? Powinny wyjśc dwie linie. Ta linia pokazuje tylko, ze test
dziala. Jedna linia znaczy ze N I E J E S T E S w ciazy, gluptasie"

HaNkA BRiDgEt JoNeS :-))
--
"Zapamiętaj sobie, że mnie wszystko wolno i w stosunku do wszystkich"

GG 1119297

6. Data: 2002-02-28 15:25:41

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Test ciazowy pokazal tylko 1 kreske, ale on widzi dopiero od 6 dni...
> Partnerka cierpi na wyrazny bol w brzuchu a pochwa jest wyraznie

zeby test byl wiarygodny powinno sie go przeprowadzic ok 7 dni po dacie
miesiaczki ktora powinna byla sie pojawic a nie pojawila sie... a nie zaraz
po stosunku...
bol brzucha i obrzmienie sa wynikiem zapewne tego samego co moze byc
przyczyna ciazy...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-03-01 06:57:18

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
wiadomości news:a5lh07$nbr$1@news.tpi.pl...

> "Jedna linia znaczy ze N I E J E S T E S w ciazy, gluptasie"

Test powiedzial NIE, ale postepujacy bol podbrzusza i opuchniete jajniki...
????

Pozdro
Negatyw

8. Data: 2002-03-01 06:58:01

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okej żartowałem, przepraszam.

OK. Nie warto zartowac z powaznych rzeczy...

Pozdro
Negatyw

9. Data: 2002-03-01 07:00:24

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> zeby test byl wiarygodny powinno sie go przeprowadzic ok 7 dni po dacie
> miesiaczki ktora powinna byla sie pojawic a nie pojawila sie... a nie
zaraz
> po stosunku...

Przeciez my nie przeprowadzilismy testu zaraz po stosunku !!! :)) Bylo
pare dzionkow, ale chyba pare dni za malo - by zdazyl cos wiarygodnego
pokazac.

> bol brzucha i obrzmienie sa wynikiem zapewne tego samego co moze byc
> przyczyna ciazy...

Za pare dni powtarzamy test. No a na poniedzialek - zaklepana wizyta u
ginekologa prowadzacego od lat moja Partnerke.

Pozdro
Negatyw

10. Data: 2002-03-03 08:33:35

Od: "Joanna Bond" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Test powiedzial NIE, ale postepujacy bol podbrzusza i opuchniete
jajniki...
> ????
>
> Pozdro
> Negatyw

Rany skąd Ty wiesz, że jajniki są opuchnięte?
Przed miesiączką bardzo często mają miejsce objawy podobne do tych
wczesnociążowych.
Aśka

afazja
laserowa korekcja krótkowzroczności