Ciąża

1. Data: 2008-09-02 19:51:26

Temat: Ciąża
Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie , żona jest w 7-8 tyg ciąży i ma okropne bóle głowy, wizyta u
lekarza dopiero 09 wrzesnia, może ktoś zna sposób ich pozbycia się, ktoś
przechodził podobnie ciąże i zna jakąś metodę .
W większości aptek mowią że można apap brać ale tylko doraźnie w momencie
bólu juz nie do wytrzymania , a ona ma prawie takie codziennie.
Ciśnie też słabe 98/55

Pozdrawiam Marek

2. Data: 2008-09-03 07:13:37

Temat: Re: Ciąża
Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź wcześniej do lekarza, nie ma na co czekać, przecież nikt nie jest
tutaj wróżką.

--
krzysiek82

3. Data: 2008-09-04 10:54:36

Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak byłam w ciąży i coś się działo to nie czekałam na wizytę tylko szłam na
izbę przyjęć.

"strzelająca" szczeka...:(
Wchłanianie wapnia, magnezu, potasu.
skrzywienie kręgosłupa a rower