Ciąża - kiedy pierwsze USG

1. Data: 2006-06-21 21:41:39

Temat: Ciąża - kiedy pierwsze USG
Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

moja małżonka jest prawdopodobnie w drugim miesiącu ciąży. Niestety
najbliższy wolny termin u ginekologa z NFZ przypada za miesiąc. I tu moje
pytanie: kiedy powinno robić się pierwsze USG? Czy czekać na wizytę i
skierowanie a później na następny termin czy pójść szybciej prywatnie?

Pozdrawiam

P.

2. Data: 2006-06-22 05:55:06

Temat: Re: Ciąża - kiedy pierwsze USG
Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanie: kiedy powinno robić się pierwsze USG? Czy czekać na wizytę i
> skierowanie a później na następny termin czy pójść szybciej prywatnie?

Jeżeli to pierwsza ciąża to ja bym poszła prywatnie.

pozdrawiam
Maggie

3. Data: 2006-06-22 05:56:37

Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje przeczytać :

http://maluchy.pl/ciaza_i_porod/porada.php3?dzial=12
&pod=2&ppod=usg_w_czasie_ci%B1%BFy&next=1

4. Data: 2006-06-22 06:21:10

Od: "HuKawka" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu moje pytanie: kiedy powinno robić się pierwsze USG? Czy czekać na
> wizytę i skierowanie a później na następny termin czy pójść szybciej

*** Mnie też chcieli zapisać na za-miesiąc, ale Pania w rejestracji
przycisnelam, ze to ciaza (w moim przypadku byl to 5/6 tydzien) i ja musze i
koniec - zapisala mnie na za-tydzien :)) Moze u Was tez to zadziala - trzeba
mocno nacisnac :D
Jesli to nieposkutkuje to rzeczywiscie ja bym poszla prywatnie jak poradzila
Magge.

--
Pozdrawiam cieplutko,
-----

5. Data: 2006-06-22 10:51:00

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze USG powinno sie wykonac ok.10-11 tygodnia. Ale z reguły następuje
to szybciej.

6. Data: 2006-06-22 22:20:10

Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli to pierwsza ciąża to ja bym poszła prywatnie.

To trzecia ciąża więc do sprawy podchodzimy bez paniki. Chodzi nam tylko o
to, aby wszystko odbyło się zgodnie ze sztuką...

Pozdrawiam

P.

7. Data: 2006-06-23 16:40:50

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):
> Pierwsze USG powinno sie wykonac ok.10-11 tygodnia. Ale z reguły następuje
> to szybciej.
> Użytkownik "pawel_k" <n...@n...com> napisał w wiadomości

Dziś miałam USG, 5 tydzień. W poprzedniej ciąży miałam w 6 tyg.
Prywatnie.
Ania

8. Data: 2006-06-23 19:56:02

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

Dziś miałam USG, 5 tydzień. W poprzedniej ciąży miałam w 6 tyg.
Prywatnie.

Właśnie dlatego, że prywatnie. A co takiego widać w 5 t.c?

Pozdr. Ewa

9. Data: 2006-06-23 20:25:06

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):
> [...]
> Prywatnie.
>
> Właśnie dlatego, że prywatnie. A co takiego widać w 5 t.c?

Na kilka miesięcy wyjeżdżam i chciałam się upewnić, że wszystko
OK. Lekarz po badaniu powiedział, że wszystko prawidłowo. Nawet
pokazywał mi zarodek i takie tam... Oszukał mnie?

Ania

10. Data: 2006-06-24 07:32:26

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

pokazywał mi zarodek i takie tam... Oszukał mnie?

Niekoniecznie, ale to akurat niewiele daje, bo to zbyt wczesna ciąża i
dopiero badanie za kilka tygodni będzie bardziej sensowne. A najważniejsze -
w okolicach 20 t.c.
Może to głupio zabrzmi, ale to, że w 5 t.c. jest wszystko ok, naprawdę o
niczym nie świadczy.

Pozdr. Ewa

mak
Sobota
Precyzja/dokładność/w iarygodność analizatorów hematologicznych
Carcinoma microcellulare
Do którego r. ż. rośnie twarzoczaszka ?