Re: Cieć

Data: 2008-05-15 10:37:26
Temat: Re: Cieć
Od: "newscast" <n...@p...fm>

Użytkownik "Kalinka" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:g0h29a$oqi$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Ej Chłopie z przydomkiem inż., co Cię w nim tak drażni? Ludzie (lekarze,
> mecenasi) pracujacy tam chętnie pewnie kłaniaja się "cieciowi" bo może ma
> co im zaoferować, chociażby uśmiech, który jest taką cenną rzeczą w
> dzisiejszych czasach. Może Ci się wydaje, że nic nie robi. Jesteś tak
> wsciekły na niego, że nie widzisz jak sprzata. Przecież nie patrzysz na
> niego całe 8h pracy? Jak już wychodzisz - kończy swoja robotę, a jak
> idziesz do pracy dopiero ja zaczyna. Myślę, że jesli nie wywiazywałby się
> [...]

a tobie co?
realizujesz się na kasie w biedronce i chcesz przekazać światu
jaką to ważną rolę odgrywasz w społeczeństwie?
może wypadałoby pocałować jeszcze ciecia w dupę, co?
zastanów się lepiej, jaka powinna być normalność,
bo inaczej pokolenie na skończenie z kultem klasy robotniczo - chłopskiej
to będzie za mało.