Cieciorka

1. Data: 2003-02-12 17:47:35

Temat: Cieciorka
Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Gotowalem dluzszy czas cieciorke (na humus) i nie zauwazylem by sie
zaczela rozpadac (a la groch luskany). Jednoczesnie mozna to zjesc.
Powinna sie ta cieciorka rozpasc sama czy trzeba jej pomoc jakims
tluczkiem?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-02-12 18:14:16

Temat: Re: Cieciorka
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin E. Hamerla" wrote:
> [...]
> zaczela rozpadac (a la groch luskany). Jednoczesnie mozna to zjesc.
> Powinna sie ta cieciorka rozpasc sama czy trzeba jej pomoc jakims

trzeba pomoc. ja uzywam recznego blendera.

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-02-12 19:59:09

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja napisal(a):

>trzeba pomoc. ja uzywam recznego blendera.

Wlasnie cos takiego zrobilem. Zaczalem eksperymentowac z tluczkiem,
zgniatarka do ziemnakow, ale skonczylo sie na Mulinexie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

torcik WZ
sernik nietypowy przepis