Re: Ciekawość...

Data: 2011-05-24 10:40:25
Temat: Re: Ciekawość...
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Są takie sytuacje, że poznaje się coś i jest to novum.
Ale są takie sytuacje, że poznaje się coś i ma się wrażenie
jakby znało się to lepiej niż inni, do tego stopnia, że gdy się
czyta jakieś informacje (aby to lepiej poznając), to się wie
natychmiast, czy jest to zgodne z prawdą na ten temat, czy
tylko czcze bajanie kogoś kto baja by... kasę zarobić(?)... itd.

Może to działanie duchów, lub opętanie, lub dar, lub pamięć
wcześniejszych doświadczeń... itp?
Trudno powiedzieć. ;)

Ale jeśli takie wrażenie dotyczy jakiejś konkretnej osoby
z przeszłości, to wtedy może być... różnie.

Notabene m.in. organicznie, natywnie nie cierpię okresu przedwojennego
(nie tylko w PL ale i w innych krajach) na każdym jednym poziomie...
można to w zasadzie nazwać wręcz nienawiścią.
Więc przed wojną pewnie byłem jakimś nazistą, albo "komunistą",
czyli kimś kto realizował się wywracając ten cały przedwojenny,
gnuśny, stęchły burdel do góry nogami...
mniemam.
Nie wiem tylko jakim językiem się posługiwałem, choć przypuszczam,
że na 99.999% nie był to język polski (tzn natywny).

Obawiam się, że każdy tak ma. ;)

--
CB