Ciekawostka

11. Data: 2008-08-08 13:38:44

Temat: Re: Ciekawostka
Od: "q52q1" <q...@p...onet..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl>

> A ja już myślałem, że jestem jedyny ze starej gwardii :) marzec 2000 roku
:P
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski
> --

Witaj Jacku Witaj :-)

Nooo to już wiesz że nie jesteś sam z tej starej gwardii
baaa widze tutaj Piotra M kóry też ma na psi swój staż :-)
hmmm co niektórzy to już poodchodzili z psi i z tego świata :-(
niektórzy zamknęli/uciszyli się na amen :-(
ale z pewnością zagląda tu sporo staro-gwardzistów którzy przeżyli tu
niejedną wojenkę i znają tę grupe na wylot :-)
Tak czy siak POZDROWIENIA dla wszystkich tych starych i młodych
pa

12. Data: 2008-08-08 19:22:59

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-08 15:38, q52q1 napisał(a):

> Nooo to już wiesz że nie jesteś sam z tej starej gwardii
> baaa widze tutaj Piotra M kóry też ma na psi swój staż :-)
> hmmm co niektórzy to już poodchodzili z psi i z tego świata :-(

Dobry Wieczór
Oj mam mam staż chyba nawet większy niż Jacek .... tak mi się coś
wydaje ze witałem cie w " męskim zakonie" Jakim było psi Tylko wiesz w
dawnych czasach Krwawiej było ale z tych krwawych bojów coś wynikało
Wojny były o coś a teraz spieramy sie o elektrody

Choć faktem jest ze udzielam się mniej niż za czasów A.A
--
Piotr M :) (staro gwardzista )

13. Data: 2008-08-08 19:24:06

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.08.2008 15:38, użytkowniczka/użytkownik q52q1 napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> [...]
> niejedną wojenkę i znają tę grupe na wylot :-)
> Tak czy siak POZDROWIENIA dla wszystkich tych starych i młodych

Rzec można weterani :)
Grupa na powinna dodatek kombatancki płacić ROTFL

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

14. Data: 2008-08-08 19:31:10

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-08 21:24, Jacek Kruszniewski napisał(a):

> Rzec można weterani :)
> Grupa na powinna dodatek kombatancki płacić ROTFL

Jacek czy ten dodatek może być wypłacany w Piwach :) powiedzmy wedle
równania
Kufel piwa=N

gdzie N to staż wyrażony w latach przy czym równanie jest prawdziwe
wtedy i tylko wtedy gdy N >2

--
Piotr M :)

15. Data: 2008-08-08 20:06:55

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :) pisze:

> [...]
> równania
> Kufel piwa=N
>
> gdzie N to staż wyrażony w latach przy czym równanie jest prawdziwe

A co jak ktoś piwa nie lubi...? ;-)
Na przykład ja tego ohydztwa do ust nie biorę... brrr... to mnie się
chyba też coś należy ;-))).
wszak jestem tu już od bardzo dawna... chociaż z przerwami...

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl
http://www.stres.1site.pl/

Pieniądze są problemem gdy odczuwasz ich brak

16. Data: 2008-08-08 20:18:40

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :) pisze:

> Choć faktem jest ze udzielam się mniej niż za czasów A.A

No właśnie... jeśli nie będzie to nietaktem, spytam co się z tym panem
stało...? Zagorzały był... oj zagorzały. Było tu więcej dyskutantów, a
teraz tak malutko... :-(

17. Data: 2008-08-08 20:42:52

Od: "Adam.O" <s...@n...px> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:g7i911$9f6$...@n...onet.pl,
robercik-us <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> A co jak ktoś piwa nie lubi...? ;-)
> Na przykład ja tego ohydztwa do ust nie biorę...

Konieczna wizyta u psychoterapeuty:-)
Ania po znajomości pewnie coś z tym zrobi i poznasz jeszcze radość życia:-)

Póki co, na zmywak:-)

18. Data: 2008-08-08 22:05:10

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-08 22:42, Adam.O napisał(a):

> Konieczna wizyta u psychoterapeuty:-)
> Ania po znajomości pewnie coś z tym zrobi i poznasz jeszcze radość życia:-)
>
> Póki co, na zmywak:-)

A ja mysle ze orzeszki łupac zmywak to za duza kara :)

--
Piotr M )

19. Data: 2008-08-08 22:07:01

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-08 22:18, robercik-us napisał(a):

> No właśnie... jeśli nie będzie to nietaktem, spytam co się z tym panem
> stało...? Zagorzały był... oj zagorzały. Było tu więcej dyskutantów, a
> teraz tak malutko... :-(

Witaj
Niestety nie wiadomo co się stało z AA a szkoda
dla mnie osobiście to wielki żal bo znam osobiście ::)

Piotr M

20. Data: 2008-08-08 23:44:29

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.08.2008 21:31, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Alkoholizm mnie czeka - o ja biedny :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

mieszkanie dla on w k-ce
mikrotech
Co myślicie o pomocy psychologicznej?
Dotacja na otworzenie DG lub na rozruch spółdzielni socjalnej
Renta socjalna