Cieknaca spluczka (Panda Kolo) - jaka przyczyna, co sprawdzic ?

1. Data: 2007-07-30 19:15:18

Temat: Cieknaca spluczka (Panda Kolo) - jaka przyczyna, co sprawdzic ?
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Od jakiegos czasu moj kompakcik "nie trzyma" wody - splywa ona powoli do
muszli. Wydlubalem przycisk, wykrecilem kolnierz i zdjalem pokrywe...
wyglada na to, ze gumowa uszczelka na spodzie lub duzy element ja
dociskajacy nie spelniaja swojej roli. Kibelek dziala jakies poltora
roku. To jakas typowa usterka czy wzywac serwis (kompakt jeszcze na
gwarancji).

Pozdrawiam,
Wojtek

2. Data: 2007-07-30 20:31:46

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie było podobnie.
Wymontowałem na chwilę ten grzybek z uszczelką co przylega do otworu
spustowego w spłuczce. Uszczelkę wyczyściłem i obróciłem o 180 st. I teraz
nie cieknie od ok 3 miesięcy
Pzdr
Qbanczyk

3. Data: 2007-07-30 20:51:37

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Mon, 30 Jul 2007 21:15:18 +0200, name: Wojciech Skrzypinski:

> [...]
> dociskajacy nie spelniaja swojej roli. Kibelek dziala jakies poltora
> roku. To jakas typowa usterka czy wzywac serwis (kompakt jeszcze na

Nie wiem jak w nowych ale w starych spłuczkach normą są
problemy z pływakiem. Pływak się odwraca, przesuwa na drucie
lib nawet drut się zgina, co powoduje powolne przeciekanie
wody "zaworem bezpieczeństwa" czyli po prostu od góry.

Pozdrawiam
Miroo

4. Data: 2007-07-30 20:51:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qbanczyk <q...@v...pl> wrote:
> [...]
> otworu
> spustowego w spłuczce. Uszczelkę wyczyściłem i obróciłem o 180

To powszechna bolączka spłuczek Koła, obrócenie uszczelki na
drugą stronę faktycznie pomaga.

J.

5. Data: 2007-07-31 15:36:18

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w
wiadomości news:4kx9cvdtnhee.dlg@miroo.miroo.pl...
> [...]
> lib nawet drut się zgina, co powoduje powolne przeciekanie
> wody "zaworem bezpieczeństwa" czyli po prostu od góry.

o toto, to się działo naszemu presidentowi.
Agata

6. Data: 2007-07-31 17:23:31

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qbanczyk pisze:

> U mnie było podobnie.
> Wymontowałem na chwilę ten grzybek z uszczelką co przylega do otworu
> spustowego w spłuczce. Uszczelkę wyczyściłem i obróciłem o 180 st. I teraz
> nie cieknie od ok 3 miesięcy

Dzieki Panowie i Panie za wszystkie odpowiedzi.

A przypomnijcie mi - jak sie wyciaga te czesc z plywakiem i uszczelka ?
Wyciaga do gory, wykreca ? Demontaz zbiornika nie jest potrzebny, prawda ?

Pozdrawiam,
Wojtek

7. Data: 2007-08-11 19:07:06

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Skrzypinski pisze:

> Dzieki Panowie i Panie za wszystkie odpowiedzi.
>
> A przypomnijcie mi - jak sie wyciaga te czesc z plywakiem i uszczelka ?
> Wyciaga do gory, wykreca ? Demontaz zbiornika nie jest potrzebny, prawda ?

Ponawiam pytanie - jak wymontowac te czesc w srodku ? Jedyne, co udalo
mi sie zrobic to odpiac plastikowa dzwigienke podnoszaca element
"spustowy" do gory. Co dalej ? Podstawa jest chyba na trwale zamocowana
do zbiornika...

Pozdrawiam,
Wojtek

klimatyzator a odliczenie podatku