Płyta indukcyjna - prąd spoczynkowy.

1. Data: 2007-07-30 12:31:07

Temat: Płyta indukcyjna - prąd spoczynkowy.
Od: "Piotr R." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam płyte indukcyjną wydale mi się, że przyzwoitej firmy Siemens.
Przez przypadek zauważyłem, że po całkowitym wyłączeniu (ma wyłącznik
elektroniczny) pobiera całkiem nieźle prądu 350mA !
Czy to jest normalne ?

2. Data: 2007-07-30 16:55:02

Temat: Re: Płyta indukcyjna - prąd spoczynkowy.
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr R. napisał(a):
> [...]
> Przez przypadek zauważyłem, że po całkowitym wyłączeniu (ma wyłącznik
> elektroniczny) pobiera całkiem nieźle prądu 350mA !

a z ciekawosci - jak to sprawdziles?

Sierp

3. Data: 2007-07-30 17:35:09

Od: ".pomidoreq." <p...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> a z ciekawosci - jak to sprawdziles?
ja tam bym zalozyl ze amperomierzem
--
artur

4. Data: 2007-07-30 19:18:43

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

.pomidoreq. napisał(a):

> ja tam bym zalozyl ze amperomierzem

wole zapytac niz zakladac, bo tyle pradu to bedzie z 70W,
szczerze watpie aby to bylo prawdopodobne - predzej uwierze
w blad pomiaru

Sierp

5. Data: 2007-08-08 16:33:14

Od: "Piotr R." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jul 2007 18:55:02 +0200, Sierp napisał(a):

> a z ciekawosci - jak to sprawdziles?
>
> Sierp

Ja sprawdzałem amperomierzem.:)
Serwis mi nie chciał uwierzyć i mierzył u siebie na stanowisku pomiarowym.
Najciekawsze jest to, że stwierdzili, że to normale !
Ze względu na znaczną moc grzania płyta jest podłączona do 2 faz.
Przez każdą fazę po wyłączeniu płynie prąd ok.180mA.

6. Data: 2007-08-10 10:23:55

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

0,35 A x 230 V = 80 W
Rzeczywiście trudno uwierzyć, bo gdzies to ciepło musi się odkładać.
Czuć na dotyk?
JaC

7. Data: 2007-08-11 08:22:42

Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> 0,35 A x 230 V = 80 W

Halo! Mowa tu o pradzie przemiennym, nie stałym! Proszę uwzględnić cos(fi)
Wyliczyłeś moc pozorną, wylicz czynną!

8. Data: 2007-08-11 13:58:53

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sie, 12:23, " 666" <j...@w...eu> wrote:
> 0,35 A x 230 V = 80 W
> Rzeczywiście trudno uwierzyć, bo gdzies to ciepło musi się odkładać.

Przeciez to 57kW miesiecznie :/ Tez mam plyte indukcyjna, tylko nie
mam jak sprawdzic czy ona cokolwiek pobiera po wylaczeniu.

Moze Piotrek mowi o poborze mocy gdy plyta jest na standby? U mnie jak
ja wlacze na standby i nie ustawie mocy na zadnym polu to sie
automatycznie wylaczy po 10 sek.

Pozdrawiam
Rafal

9. Data: 2007-08-13 06:28:05

Od: "aliali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@w...eu> napisał(a):

> 0,35 A x 230 V = 80 W
> Rzeczywiście trudno uwierzyć, bo gdzies to ciepło musi się odkładać.
> Czuć na dotyk?
> JaC

Nie odkłada się, bo to nie jest ciepło. Nie 80 W, tylko 80 VA. Idzie to na
zasilenie elektroniki.

10. Data: 2007-08-13 13:50:20

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zrobiłeś fizyczną rewolucję we wszechswiecie....
JaC

-----

> Nie odkłada się, bo to nie jest ciepło.
> Nie 80 W, tylko 80 VA.