armatura Deante i Ferro - jest OK ?

1. Data: 2007-07-29 23:30:27

Temat: armatura Deante i Ferro - jest OK ?
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
przymierzam sie do wymiany armatury w domu i przeczesuję sklepy. Potrzebuję
armaturę do wanny (+ wąż z prysznicem) do umywalki w łazience (niedużej)
oraz do zlewu w kuchni.
Najpierw oglądałem tylko wzornictwo, potem ceny i mam pewien zbiór wspólny.
Jest tam min. armatura polskich (?) firm Ferro i Deante. Mają porównywalne
ceny.
Czy jakość produktów obu firma też jest podobna ?
A może jakiś produktów trzeba się wystrzegać ?

Piotrek

2. Data: 2007-08-01 10:17:18

Temat: Re: armatura Deante i Ferro - jest OK ?
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie za bardzo, to armatura z najniższej półki.
Działać to będzie, ale np. bateria dante strasznie głośno mi pracuje, ferro
ok, ale z kolei ciezko pracuje dzwigienka.
Prysznicową mam hans grohe i ta jest lepiej wykonana, widziałem w Lidlu
fajną baterię pod prysznic z termostatem i była bardzo dobrze wykonana a
cena tylko 99zł. :-)

3. Data: 2007-08-01 13:21:36

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prysznicową mam hans grohe i ta jest lepiej wykonana, widziałem w Lidlu
> fajną baterię pod prysznic z termostatem i była bardzo dobrze wykonana a

Witam,

Ja mam Ferro w wannie i umywalce od jakis 2 miesiecy i uwzam, ze sa
wystarczajace i bardzo dobrze wykonane o fajnym wzornictwie oraz 5 letnia
gwarancja. Nic mi wiecej nie trzeba:)

Pozdrawiam

Arek

4. Data: 2007-08-02 04:20:50

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom napisał(a):
> [...]
> Prysznicową mam hans grohe i ta jest lepiej wykonana, widziałem w Lidlu
> fajną baterię pod prysznic z termostatem i była bardzo dobrze wykonana a

Wybacz, ale bateria prysznicowa z termostatem za 99 zl nie moze byc
dobrze wykonana.

--
Pozdrawiam - T0SIA

5. Data: 2007-08-02 14:30:33

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> ceny.
> Czy jakość produktów obu firma też jest podobna ?
> A może jakiś produktów trzeba się wystrzegać ?

Posiadamy w kuchni baterię zlewozmywakową stojącą z wyciąganą słuchawką
Magnolia firmy Deante. Bateria ma już ponad 2 lata i w zasadzie sprawuje się
wyśmienicie. Niestety od miesiąca zaczęła cieknąć słuchawka, która ma taki
przełącznik rodzaju strumienia. Cieknąca woda leci po wężu i zalewa dno
szafki. Zrobiłem reklamacje. Niestety okazało się że na kran owszem jest 5
lat gwarancji, ale już na słuchawkę tylko 2. Niestety 2 lata juz minęły,
więc słuchawkę mogę sobie zamówić w serwisie.
Nawiązanie kontaktu z serwisem nie było łatwe, ale się udało. Dowiedziałem
się że słuchawkę można jedynie wymienić na nową, bo jest nierozbieralna.
Cena ok 86zl przy cenie kranu ok 400. Czyli prawie 1/4. Jakby nie patrzeć
słuchawka wyjdzie taniej niż nowy kran. Nawet całkiem inny kran i nie
koniecznie Deante. Słuchawka została zakupiona u sklepie mającym patronat
producenta.
I zaczęły się kolejne schody. Zewnętrznie słuchawka wygląda identycznie, ale
jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. W normalnych warunkach słuchawka tkwi
wciśnięta ciasno w wylewce. Niestety nowa słuchawka ma cieńszy fragment,
który odpowiada za jej utrzymanie. Stara słuchawka ma średnicę 23,4mm a nowa
22,8mm. Niby pół milimetra a różnica jest kolosalna. Próbuje przykręcić
wężyk i skucha, bo średnica zewnętrzna gwintu jest o 1mm większa. Tu akurat
nie problem, wylewka jest plastikowa, wiec przy użyciu klucza jakoś poszło.
Wkręciłem nakrętkę węża, a tu kolejna skucha. Gwint jest za krótki. Mimo że
nakrętka jest wkręcona do końca, a gruba gumowa podkładka, to wąż jest
niedokręcony i woda wypływa bokiem. Spróbuje wsadzić 2 podkładki, może cos
to da, bo jak nie, to... No właśnie wywalę kran i kupie kolejny...
Po skręceniu wszystkiego do kupy okazało się ze jednak trzeba dać dwie
gumowe podkładki do węża. Kran wygląda jak nowy, tylko ta nieszczęsna luźno
łatająca słuchawka...

Qwinto

6. Data: 2007-08-03 10:53:31

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T0SIA" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Wybacz, ale bateria prysznicowa z termostatem za 99 zl nie moze byc
> dobrze wykonana.

Wybaczam, może byc dobrze wykonana :-)
Takie ceny sa w Lidlu :-)

7. Data: 2007-08-03 17:08:34

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom napisał(a):
> "T0SIA" <t...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Wybaczam, może byc dobrze wykonana :-)
> Takie ceny sa w Lidlu :-)

jakie ceny sa to ja wiem, ale wiem tez troszke o bateriach..
nie sztuka kupic *chinola* czy jakies inne *noname* - sztuka z tego
korzystac dluzej niz miesiac :-) a wrazie W miec dostep do czesci czy
serwisu.

--
Pozdrawiam - T0SIA

8. Data: 2007-08-03 17:11:12

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom napisał(a):
> "T0SIA" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> Wybaczam, może byc dobrze wykonana :-)
> Takie ceny sa w Lidlu :-)

jakie ceny sa to ja wiem, ale wiem tez troszke o bateriach..
nie sztuka kupic *chinola* czy jakies inne *noname* z glowica z Bog wie
czego - sztuka z tego korzystac dluzej niz miesiac :-) a w razie W miec

9. Data: 2007-08-07 16:09:00

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czego - sztuka z tego korzystac dluzej niz miesiac :-) a w razie W miec
> dostep do czesci czy serwisu.

Na baterię masz 5 lat gwarancji, a w lidlu respektują gwarancję. :-)

Re: Jaka wkrętarka?
generator pary
Ekipy budowlane z polecenia
wymiana pękniętej płyty ceramicznej