wanna z hydromasazem

1. Data: 2007-07-30 09:08:48

Temat: wanna z hydromasazem
Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie nad zakupem wanny z hydromasazem. poniewaz bedzie ona
uzytwna na codzień to zeby nie "zapchać" dysz pomyslałem sobie ze najlepiej
by było jak by wanna była jednolita od spodu, a dysze znajdowały sie tylko z
boków.
Poszukuje takiej wanny z hydro do 5000.
rozmiar 175-180. prostokątna
czy za tą cene są jakieś rozsądne propozycje czy raczej nie warto ?

2. Data: 2007-07-30 17:34:51

Temat: Re: wanna z hydromasazem
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

News napisał(a):
> [...]
> Poszukuje takiej wanny z hydro do 5000.
> rozmiar 175-180. prostokątna
> czy za tą cene są jakieś rozsądne propozycje czy raczej nie warto ?

zobacz oferte Pool-Spy
http://www.poolspa.pl/

--
Pozdrawiam - T0SIA