Cienie Ruby Rose

1. Data: 2004-01-19 20:15:53

Temat: Cienie Ruby Rose
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam na Allegro przepiękne czarne pudełko z kompletem 48 cieni, w
środku głównie beże, brązy, zielenie, fiolety i szarości. Trzymają się
zacnie - pomalowałam w pracy koło 13 i do tej pory bez żadnych zmian.
Nie będę pokazywać palcem, kto mnie namówił, ale nie żałuję
(sprzedająca: emcik, bardzo miła, solidna, ślicznie opakowane pudełko i
w zasadzie[1] dzień po uiszczeniu dociera na miejsce).

[1] Akurat trafiło na sobotę, więc poczta mi niestety nie doniosła.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-01-19 20:24:26

Temat: Re: Cienie Ruby Rose
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

>Nie będę pokazywać palcem, kto mnie namówił, ale nie żałuję
>(sprzedająca: emcik, bardzo miła, solidna, ślicznie opakowane pudełko i
>w zasadzie[1] dzień po uiszczeniu dociera na miejsce).

Zła kobieto... Cały czas marzę o takim zestawie cieni (tylko raczej
fiolety miast zieleni)...
Wiecie co, ja przestanę czytać tę grupę, bo pójdę z torbami :-/
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-19 20:27:19

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org>
napisał w wiadomości
> [...]
> (sprzedająca: emcik, bardzo miła, solidna, ślicznie opakowane pudełko i
> w zasadzie[1] dzień po uiszczeniu dociera na miejsce).

Kobietko kochana!!! Chyba juz wiem, co matulce mojej na imieniny kupić!!!
:-*

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-19 20:31:26

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Zła kobieto... Cały czas marzę o takim zestawie cieni (tylko raczej
> fiolety miast zieleni)...
> Wiecie co, ja przestanę czytać tę grupę, bo pójdę z torbami :-/

Ej tam! ja od samego czytania listy "kuchnia" przytyłam 2 kilo :-)
Ktoś ostatnio pisał o cieniach Levely (z Rossmana). Byłam, kupiłam... A ja
NIE UŻYWAM CIENI! Dobrze, ze kosztowały mniej niz 5 zł...

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-19 20:32:38

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Jan 2004 21:24:26 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <u...@h...pl> i powiedziała:

> Zła kobieto... Cały czas marzę o takim zestawie cieni (tylko raczej
> fiolety miast zieleni)...

No, w moim pudełeczku takich stricte zieleni są trzy. Brązów najwięcej,
trochę różnych odcieni pomiędzy (fioletowo-brązowych). Nie przypuszczam,
żebym wszystkich używała (bo różu i błękitu raczej nie(, ale jaki fun z
mieszaniem i paćkaniem ;-)

> Wiecie co, ja przestanę czytać tę grupę, bo pójdę z torbami :-/

Tylko 32 zł ;-) (I podobno mają być nowe, w innych pudełeczkach).
Kołorker też mnie dzisiaj obsyczał i kupił dla dziewczyny.

Zuzanka

PS A w ogóle to ja mam traumę. Dzięki rodzicielce. Która przyniosła lat
temu mnóstwo do domu przepiękne pudełeczko z cieniami (chyba z setką
kolorów, a pewnie z 18-toma ;-)) i zapytała, czy mi się podoba.
Ześliniłam się jak szczenię boksera, że pięknie i już robiłam
<eyes_type=Bambi>, kiedy macierz zapakowała pudełeczko w torebkę i
stwierdziła "To pewnie pani Heni[1] z pracy się spodoba, bo to dla niej
na urodziny". Wzdech.

[1] Czy innej tam pani. Jak ja jej nie cierpiałam, baby obrzydliwej. Na
pewno się tymi cieniami nie malowała.

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-01-19 20:38:20

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

>Tylko 32 zł ;-) (I podobno mają być nowe, w innych pudełeczkach).
>Kołorker też mnie dzisiaj obsyczał i kupił dla dziewczyny.

Tu 32, tam 5, tam 10 i robi się z tego nagle równowartość miesięcznej
racji żywnościowo/żwirkowej dla dwóch kotów :-/
UlaK

1. Data: 2004-01-19 21:26:32

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 Jan 2004 21:38:20 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <u...@h...pl> i powiedziała:

> Tu 32, tam 5, tam 10 i robi się z tego nagle równowartość miesięcznej
> racji żywnościowo/żwirkowej dla dwóch kotów :-/

Z kotów można mufeczki, zaoszczędzisz na rękawiczkach >;->>

Zuzanka (czarno-biały na mufeczkę, czarny na kołnierz)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-01-19 21:42:12

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał/a w

> Kupiłam na Allegro przepiękne czarne pudełko z kompletem 48 cieni,
> w środku głównie beże, brązy, zielenie, fiolety i szarości.

Zwłaszcza brązy i mnóstwo niebieskiego. Do bani, wolałabym więcej
różowych i fioletów.
Poza tym tych cieni jest zdecydowanie za dużo i nie mogę zdecydować,
którym się pomaluję :\
Nota bene - w pewnym momencie miałam na powiekach po pięć kolorów i
żałowałam, że nie mogę więcej. A co, trzeba cienie wypróbować :)))

> Trzymają się zacnie - pomalowałam w pracy koło 13 i do tej pory
> bez żadnych zmian.

Mnie przeżyły 12h z aerobikiem włącznie!

> Nie będę pokazywać palcem, kto mnie namówił,

Ciebie też? ;))

> ale nie żałuję (sprzedająca: emcik, bardzo miła, solidna, ślicznie
> opakowane pudełko i

Żeby allegro nie ucięło komentarzy do 250 znaków, napisałabym jej same
superlatywy - tak sympatycznej osoby w serwisie dawno nie spotkałam.

> w zasadzie[1] dzień po uiszczeniu dociera na miejsce).

No ba! Ja miałam MOJĄ kasetkę w pięć godzin po licytacji:))

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-19 22:27:19

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (sprzedająca: emcik, bardzo miła, solidna, ślicznie opakowane pudełko i
> w zasadzie[1] dzień po uiszczeniu dociera na miejsce).

naprawde sa takie dobre??????
jejku, bo ja marze o takiej palecie (calkiem nie wiem po co mi ona)
zwlaszcza ze ta allegrowicza ma taki fajny zestawik w tonacji zimniej jak
dla mnie.......

boziuuuu.......chyba sie skusze :)
Ale powiedz ze nie roluja sie na powiekach, nie scieraja i nie paparza i
nie uczulaja i ze nie uzywasz zadnej bazy ani nic, dobrze?

pozdr
M zakrecona ;))))

1. Data: 2004-01-19 22:36:01

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> Kupiłam na Allegro przepiękne czarne pudełko z kompletem 48 cieni, w
> środku głównie beże, brązy, zielenie, fiolety i szarości. Trzymają się
> zacnie - pomalowałam w pracy koło 13 i do tej pory bez żadnych zmian.
<...>

hehehehe... ;-)
Widze, ze cienie dotarly do Polski ;-)
Znam te cienie bardzo dobrze juz od dobrych kilku lat i ciagle je chwale, bo
jakosc im nie spada, choc i sa produkowane na Ukrainie ;-) Sa jeszcze takie
fajne pudelka-kosmetyczki tej firmy takie trzy/cztery warstwowe bodajze z
ogromna iloscia cieni, przyrzadami do makijazu, wszelakimi brokatami i
innymi mazidelkami ;-) jednym slowem raj dla duszy kobiecej ;-)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

talika
Szelki?