Ciężka neuralgia po półpaśćcu...

1. Data: 2006-11-09 13:53:34

Temat: Ciężka neuralgia po półpaśćcu...
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Od dwóch lat cierpię na ciężką neuralgię po półpaśćcu. Już nie mam siły z nią
walczyć. Może ktoś był w podobnej sytuacji, może odkrył jakąs metodę. Proszę-
nie opisujciemi mi tego co o tej chorobie wie każdy na nią chory...

2. Data: 2006-11-09 15:17:40

Temat: Re: Ciężka neuralgia po półpaśćcu...
Od: "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> walczyć. Może ktoś był w podobnej sytuacji, może odkrył jakąs metodę. Proszę-
> nie opisujciemi mi tego co o tej chorobie wie każdy na nią chory...

Z jakiego jestes miasta ?

3. Data: 2006-11-09 20:42:04

Od: "retina" <f...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś się do poradni leczenia bólu w Twoim mieście (konieczne skierowanie od
lekarza POZ). Na pewno uzyskasz pomoc. W bardzo nasilonej neuralgii (o ile
leczenie farmakologiczne nie będzie skuteczne) wyjściem może być np. blokada
nerwów międzyżebrowych.
G.

4. Data: 2006-11-10 09:20:10

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Proszę-

> Z jakiego jestes miasta ?

Warszawa

5. Data: 2006-11-10 17:07:49

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "retina" <f...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ile leczenie farmakologiczne nie będzie skuteczne) wyjściem może być np.

Spytaj o poradnie w szpitalu im. Orlowskiego na czerniakowskiej. Tam calkiem
niezle radza sobie z tym problemem.
BTW jakie leki przyjmowales?

co mi zrobi stomatolog? ;-)
Potrzebna ocena wyników badań krwi.
zdolność plemników do zapłodnienia a gorączka
PsycholoG... Komu jest potrzebny?
Wymioty podczas ciazy i zelazo - co robic?