Ciotki naukowo

71. Data: 2015-07-16 19:10:34

Temat: Re: Ciotki naukowo
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:
> [...]
:Sildenafil_mechanizm.svg

> Czy tworzenie zaczynasz od idei (zamysłu) czy od dupy strony?
> Czy też może jest tak jak według Ciebie, że to materia poprzedza myśl?

Zdecydowanie materia (zmiany elektrochemiczne w mózgu) wyprzedza myśl
(świadomość decyzji) o kilkaset milisekund. Tak wynika z badań jakich
wyniki niedawno opublikowano.

> Logicznych aksjomatów się nie dowodzi!

Skoro traktujesz ta tezę jako aksjomat... Twój wybór. Ale wiedz, że całe to
Twoje "myślenie" to tak naprawdę elektryczność i chemia.

72. Data: 2015-07-16 19:41:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Nie wiem o czym mówisz... Umysł definiuję w sposób materialistyczny, stąd
>zgodziłem sie z Twoją tezą że nie zdaję sobie sprawy że moja definicja jest
>religijna...

Zatem sam sobie przeczysz.

73. Data: 2015-07-16 19:42:25

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Zatem sam sobie przeczysz.

To tylko pozory... :-)

74. Data: 2015-07-16 22:12:51

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> Pszemol

:Sildenafil_mechanizm.svg

> Potrafisz to wykazac?
>

> Tak, jak otworzysz sobie czaszkę to czym obserwujesz mózg ...świadomością

Nieprzekonywujący to test.

Dlaczego wydaje Ci się, że nie możesz oglądać mózgu mózgiem?

> i tak w latach 60, ta wiedza na temat mózgu była inna niż teraz, bo
> świadomość ma już inne kategorie wiedzy, więc i obraz mózgu dostrzega się
> inaczej. A jeszcze wcześniej ludzie uważali że człowiek myśli wątrobą (
> barok) i stąd te powiedzonka...ale pluje żółcią...

Skupmy się na obecnej wiedzy, ok?

> tym samym świadomość to nie mózg, bo obserwuje go swoimi kategoriami
> wiedzowymi, tu nie może być znaku równości.

Nie chodzi o relację równoznaczności, równości.
relacja ta polaga na tym, że to co nazywamy świadomością jest wytworem
działającego mózgu i nie istnieje bez żywego mózgu.

Inne teorie to niczym niepotwierdzone spekulacje.

To jest właśnie wiedza, ma już ten dowód ze 100 lat, czym obserwujesz swój mózg,
mózgiem, czy pewnym pojmowaniem indywidualno- kulturowym?
Czym patrzysz na nogi, czym patrzysz na rece? Dlatego masz naukę o nazwie
fenomenologia, która dawno obsiusiała te brednie materialistów, jakby świat był
nieinterpretowany przed odbiore. Tak samo jak interpretujesz tęcze tak samo
interpretujesz nogę czy mózg, czyli ŚWIADOMOŚĆ jest naczelna, nawet jak patrzysz na
mózg, bo on przez nią jest interpretowany i teraz już nie robi się lobotomi, bo ta
świadomość obecna ma inną wiedzę na jego temat niż kiedyś. Mózg to tylko
interpretacja świadomości, tłuku ze średniowiecza.

75. Data: 2015-07-16 22:37:43

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Weź LSD.
To włpynie na chemie w mózgu twoim, tym samym świadomość obserwująca otoczenie, co
zobaczy jak na stole leży mózg w słoiku twojej baci?. Twoja świadomość zacznie
rozmawiać z mózgiem babci, nie jesteś w stanie pozbyć się tej zawsze interpretującej
świadomości nawet jak patrzysz na mózg. Tym samym terapia barbituranami bez
psychoanalizy gówno daje, bo barbituran zmieni ci chemie mózgu i znikną żydki za
każdym drzewem, ale problem znowu wróci bo problem jest w świadomości tej osoby, on
musi przebudować świadomościowy problem, aby bez leków móc normalnie funkcjonować.

76. Data: 2015-07-16 22:45:26

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:

> [...]
> wróci bo problem jest w świadomości tej osoby, on musi przebudować
> świadomościowy problem, aby bez leków móc normalnie funkcjonować.

Zamiast LSD i barbituranów można wesprzeć psychoanalizę sprzężeniem mózg
<-> soft <-> audio w stanie głębokiej relaksacji umysłu/mózgu.
Amerykanie robią to od kilku lat weteranami, uzależnionymi oraz np. z
Alzheimerem. Chciałbym takie ustrojstwo zainstalować w Polsce i
wspomagać nim tę wiedzę, którą tutaj prezentuję. Tyle tylko, że brakuje
mi pieniędzy a Owsiak nie chce wspomóc.
Może któryś z grupowiczów skrzesi jakiś pomysł. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

77. Data: 2015-07-16 23:13:14

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Każdy mózg jest inny, dlatego że ludzie różne rzeczy przeżywają i raniona świadomość
przebudowuje elastyczny mózg, masz traume, świadomość orze mózg tymi sprawami. Ktoś
ciebie obraża tak naprawdę rani też twój mózg, bo ona go przekształca i dochodzi do
tego że jest tak zaburzone funkcjonowanie, że leki chemiczne trzeba brać aby wyrównać
przepływy chemiczne w mózgu, który to odetnie świadomość od problemu. Ale jak tylko
przestaniesz brać, poraniona świadomość znów dekalibruje mózg. Tym samym na terapii,
rozwiązując problem który sobie ktoś uświadamia i przepracowuje, ta zmieniona
świadomość zaczyna kalibrować mózg aby bez leków funkcjonować. Dlatego psychiatra
który tylko leki przepisuje to marnowanie czasu, pół środki, po odłożeniu leku
deprecha wróci. Bo jest poraniona, nieuleczona dusza.

78. Data: 2015-07-16 23:13:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> tłuku ze średniowiecza.

Skąd w Tobie tyle agresji do ludzi, którzy mają inne zdanie niż Twoje?

79. Data: 2015-07-16 23:17:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> tłuku ze średniowiecza.

Skąd w Tobie tyle agresji do ludzi, którzy mają inne zdanie niż Twoje?

Bo ziemia już nie jest płaska, dawno podważono, a ty tu walisz takie zbuki
materialistyczne które dawno wyrzucono za burtę.

80. Data: 2015-07-16 23:20:17

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Bo ziemia już nie jest płaska, dawno podważono, a ty tu walisz takie
> zbuki materialistyczne które dawno wyrzucono za burtę.

I dlatego Ty czujesz się usprawiedliwiony mnie zwyzywać i w inny sposób
atakować słownie?

Mam inne zdanie - mam do niego prawo.

Uważasz że masz argumenty na poparcie swojego zdania? Że jest lepsze?
Proszę bardzo: argumentuj, przekonuj, ale nie atakuj rozmówców personalnie,
nie wyzywaj.

Zagadka :-)
Macie linka?
Zomo