Clinique Happy To Be

1. Data: 2006-03-01 21:20:55

Temat: Clinique Happy To Be
Od: GosiaM <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam kupic Happy To Be na allegro i nie moge sie zdecydowac u
kogo :-). Moze ktoras z Was kupowala te perfumy na allegro i moze
polecic sprzedawce?

GosiaM

1. Data: 2006-03-01 22:04:12

Temat: Re: Clinique Happy To Be
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "GosiaM" <n...@m...pl> napisal w wiadomosci
> Postanowilam kupic Happy To Be na allegro i nie moge sie zdecydowac u
> kogo :-). Moze ktoras z Was kupowala te perfumy na allegro i moze
> polecic sprzedawce?

Jak fajnie wiedziec, ze jeszcze komus oprócz mnie podoba sie ten zapach!
Niestety, nie moge Ci pomóc, gdyz kupilam te perfumy w sierpniu, a juz nie
pamietam, jak sie osoba nickowala :). W kazdym razie udalo mi sie kupic 30ml
za 60zl. Myslalabym, ze to podróba, ale chyba nie, bo i wyglada solidnie, i
zapach sie trzyma, no i pachnie tak jak oryginalna próbka.

Zycze udanego zakupu, bo te perfumy na wiosne-lato sa cudooooowne!

Maja

1. Data: 2006-03-01 22:22:56

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

GosiaM wrote
> Postanowilam kupic Happy To Be na allegro i nie moge sie zdecydowac u
> kogo :-). Moze ktoras z Was kupowala te perfumy na allegro i moze
> polecic sprzedawce?

http://www.allegro.pl/item88167543_clinique_happy_to
_be_30_ml_perfum_folia.html

http://www.allegro.pl/item88005497_clinique_happy_be
_parfum_spray_50_ml_folia.html

http://www.allegro.pl/item89011001__clinique_happy_t
o_be_50ml_parfum_spray_folia_.html

tu, na przyklad
ale nie kupowalam ich akurat :).

1. Data: 2006-03-01 22:38:21

Od: GosiaM <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margaret napisał:

> http://www.allegro.pl/item89011001__clinique_happy_t
o_be_50ml_parfum_spray_folia_.html
tu chyba kupie
wielkie dzieki, Margaret jestes nieoceniona pomoca przy kosmetycznych
zakupach na allegro :-)

GosiaM

Co się dzieje z wycofanymi kosmetykami AVON?
AVON - opinie?
xeryus rouge
chodzicie do salonow kosm.erisa?
Prywatny gabinet dermatoligiczny (dr. Szymczykowa)-Zabrze