Co Posadzic?(warzywa)

1. Data: 2005-07-03 11:56:35

Temat: Co Posadzic?(warzywa)
Od: "-Yoanna-" <y...@k...wp.polska> szukaj wiadomości tego autora

Niezbyt znam sie na warzywnictwie, a jestem w trakcje doprowadzania ogrodu
do stanu "uzywalnosci"> W zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec co mozna
jeszcze teraz posadzic(marchew, rzodkiew itp), co by jeszcze w tym roku dalo
jakies plony?

2. Data: 2005-07-03 12:52:05

Temat: Re: Co Posadzic?(warzywa)
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:da8k3c$c18$1@nemesis.news.tpi.pl -Yoanna-
<y...@k...wp.polska> napisał(a):

> [...]
> dowiedziec co mozna jeszcze teraz posadzic(marchew, rzodkiew itp),
> co by jeszcze w tym roku dalo jakies plony?

Hejka. Możesz jeszcze nawet posiać buraki ćwikłowe, ponadto sałatę,
rzodkiew, a po 15 lipca kapustę pekińską, na początku sierpnia szpinak
rzodkiewkę w sierpniu, wczesną jesienią rzeżuchę i rukolę.
Możesz też posadzić teraz rozsadę kalafiorów, brokułów, kalarepy,
jarmużu, brukwi.
Warto też pomyśleć o posianiu na jakiejś części grządek nasion (łubin,
peluszka itp) na tzw zielony nawóz w celu poprawy właściwości gleby. :-)
Pozdrawiam warzywnie Ja...cki

3. Data: 2005-07-03 15:25:30

Od: "-Yoanna-" <y...@k...wp.polska> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wielkie Dirko, moze jeszcze ktos ma jakies pomysly:)?

4. Data: 2005-07-03 15:36:36

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wielkie Dirko, moze jeszcze ktos ma jakies pomysly:)?

Fasolka szparagowa. Niektóre odmiany można wysiewać do połowy lipca.
Pozdrawiam, Krystyna

5. Data: 2005-07-03 17:26:32

Od: "-Yoanna-" <y...@k...wp.polska> szukaj wiadomości tego autora

A i jeszcze jedno, mniej wiecej po jakim czasie mozna sie spodziewac plonow?

6. Data: 2005-07-03 21:39:07

Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> W wiadomości news:da8k3c$c18$1@nemesis.news.tpi.pl -Yoanna-

> Hejka. Możesz jeszcze nawet posiać buraki ćwikłowe, ponadto sałatę,
> rzodkiew, a po 15 lipca [...]

Przepraszam, znaczy się 14. nie i 16. też nie?
Czymu?
pozdr. enumeratywnie Jerzy

7. Data: 2005-07-03 21:49:04

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Przepraszam, znaczy się 14. nie i 16. też nie?

Po 15 lipca juz Krzyzacy nie zjedza.

Pozdrawiam historycznie,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2005-07-03 22:06:37

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:da9ltr$aq3$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak
<w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Przepraszam, znaczy się 14. nie i 16. też nie?
> Czymu?

Hejka. Czymu 14-tego nie, to pewnie dlatego, iż kapustę pekińską wysiewa
się od połowy do końca lipca. Wydawało mi się zawsze, że 16-ty jest po
15-tym i wtedy raczej tak. :-D
Pozdrawiam inkoherencyjnie Ja...cki

9. Data: 2005-07-03 22:14:04

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:da9jhk$fct$1@nemesis.news.tpi.pl -Yoanna-
<y...@k...wp.polska> napisał(a):

> A i jeszcze jedno, mniej wiecej po jakim czasie mozna sie spodziewac
> plonow?

Hejka. Jesienią, bo to już taka pora roku. ;-)
Pozdrawiam infantylnie Ja...cki

10. Data: 2005-07-04 09:24:48

Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> [...]
wysiewa
> się od połowy do końca lipca. Wydawało mi się zawsze, że 16-ty jest po

Czemu sie bez[o]błędny Dirko czepia? chyba, że się mylę, ot co, czas mamy
letni to i ta godzina wte czy we wte zwłaszcza po napoju upojnem może robic
różnicę ili nie?
Tak tylko gwoli scisłości sie pytam, nie po to, żeby dokopać porom letniom z
glana. W końcu nie jesteśmy nad morzem i piasek w oczy nie leci.
;-)
pozdr. Jerzy

Sundaville
jak poradzic sobie z KRETEM ?
zyczliwych prosze o pomoc :)
brązowe kwiaty cięte
Brak koncepcji - purpurowe na wrzosowisko :(