Co Wy na to?

1. Data: 2004-11-01 12:54:49

Temat: Co Wy na to?
Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

http://www.goniec.net/teksty.html#kumor

A co Wy na to?

budrys
______________

2. Data: 2004-11-01 13:18:39

Temat: Re: Co Wy na to?
Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Nov 2004 13:54:49 +0100, budrys, działając w porozumieniu ze
swoją klawiaturą, popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> A co Wy na to?

Budrysie, rozbawił mnie nieco ten fragment:
> wielu Niemców czy Izraelczyków, sobie przypisując zasługę, za to,
> że w Polsce cokolwiek sensownego kiedykolwiek powstało
>(proszę sobie porównać charakter Poznańskiego z resztą kraju.)

Widać tu, że autor w/w tekstu, ma dość mgliste pojęcie o historii
poznańskiego... Charakter poznańskiego, zawdzięczamy ludziom pokroju Karola
Marcinkowskiego, Hipolita Cegielskiego, Dezyderego Chłapowskiego - nie zaś
hakacie. Niestety, mało kto dziś pamięta, kim byli i co zdziałali
Jackowski, Wawrzyniak, bracia Niegolewscy, Raczyński, i wielu wielu innych.

pozdrawiam
marder

--
Feci, quod potui, faciant meliora potentes.

3. Data: 2004-11-01 23:32:18

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> http://www.goniec.net/teksty.html#kumor
>
> A co Wy na to?

Matko - Józek co ty czytasz, takiego steku bzdur dawno nie czytałem. Widać
że autor za oceanu mało już wie o Polsce :P

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2004-11-02 07:30:50

Od: "RafalZielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:cm6hds$1lr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Matko - Józek co ty czytasz, takiego steku bzdur dawno nie czytałem. Widać
> że autor za oceanu mało już wie o Polsce :P

Witajcie

Ja po przeczytaniu pierwszego akapitu dalem sobie spokoj. Zapytacie
dlaczego, ano dlatego, ze niestety mialem okazje przekonac sie naocznie jaka
jest "polonia" z Missisouga (notabene dzielnica Toronto, ktora po czesci
nalezy do Azjatow). Po miesiecznym pobycie z wielka ulga przyjalem ladawanie
na okeciu. Ale do rzeczy otoz pojecie polskich kanadyjczykow o tym co dzieje
sie w polsce jest mgliste. Na jednym z przyjec - grillow, kiedy dowiedziano
sie ze jestem "swiezo" ( 3 tygodnie) po przylocie z Polski, a w
poslkojezycznych gazetach w Toronto pojawil sie artykul o naszym bylym
Prezydencie Panu Lechu Walesie, ktory rzekomo zgolil sobie wasy, praktycznie
caly czas rozmowy ze mna zmierzaly w kierunku wasow Pana Prezydenta. To byla
dla nich wielka atrakcja. Tym smutnym akcentem moze zakoncze.

Pozdrawiam

Rafal Z.

5. Data: 2004-11-22 23:29:22

Od: "Czeslaw \(Chess\) Cimachowski" <g...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Rafale,

zbulwersowales sie troszke na Kanadyjska Polonie i je przdstawicieli
mowiacych o wasach.......

Polonia Kanadyjska ma tez jednak przedstawicieli co pracuja na
univerytetach, klinikach (rehabilitacyjnych takze)...na budowach, lataja
samolotami (slynny Pan Janusz Zurakowski -zmarl w tym roku- chodzaca
historia popatrz http://www.whitepinepictures.com/seeds/ii/18/ i nie maja
czasu na Walesie wasy.... ale i coz zdroznego w wasach po ciezkim dniu
pracy....lepsze mysle to, niz polityka na kazdym mozliwym poziome ktora do
niczego nie prowadzi a co gorsze sadzenie innych za ich plecami. Wasy Walesy
nikomu nie zaszkodza.....jak sie o nich pogada w obecnosci goscia z Polski.

I wiele by pisac o drugiej stronie medalu.

Ale wiesz co mnie cieszy ? To fakt ze w Polsce robi sie coraz lepiej i stac
Ciebie na wyjazdy za ocean do Kanady na wiecej niz 4 tygodnie.

Pamietem zywo dyskusje na Grupie i prosby o pomoc ludzi ktorych nie stac na
lekarstwa, i srodki pierwszej potrzeby.

serdecznie pozdrawiam

Czeslaw

6. Data: 2004-11-23 01:23:46

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Rafale,
>
> zbulwersowales sie troszke na Kanadyjska Polonie i je przdstawicieli

======
Tylko że to juz nie są Polacy, choć jeszcze o tym nie wiedzą.
HuSadam

Ponad 400 tysiecy facetow czeka na Ciebie
>>> http://link.interia.pl/f183a

7. Data: 2004-11-24 00:24:14

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Czeslaw (Chess) Cimachowski" <g...@r...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Pamietem zywo dyskusje na Grupie i prosby o pomoc ludzi ktorych nie stac
> na lekarstwa, i srodki pierwszej potrzeby.

He he, kogo tu widzim;-)))
Saluto Czesiu:-)
Psiokrew pewnikiem miodu i mlika tam u Wos braklo
cos tukej sie przyturlol po tela rokach;-)

pozdr. - budrys
________________

8. Data: 2004-11-24 00:26:37

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"HuSadam" <h...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> ======
> Tylko że to juz nie są Polacy, choć jeszcze o tym nie wiedzą.
> HuSadam

Ja?
A czamuz to?
Sadam choc by byl w Hameryce zawsze bydzie Irakijczykiem - czy sie myla?

budrys

9. Data: 2004-11-26 02:11:47

Od: "Czeslaw \(Chess\) Cimachowski" <g...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"budrys" <b...@t...de> wrote in message

> He he, kogo tu widzim;-)))
> Saluto Czesiu:-)
> Psiokrew pewnikiem miodu i mlika tam u Wos braklo
> cos tukej sie przyturlol po tela rokach;-)

Mleka i miodu tu nie brak dla tych co normalnie zyja i pracuja ale cosik
mnie podkorcilo aby zapytac sie Rafala co tak sie w Polsce poprawilo ze
ludzie do Kanady stac zeby jechac i ot taka juz klasa sie zrobila ze im
przeszkadzja dyskusje o wasach. A ja ciagle mam w oczach ludzi co siedza z
odlezynami na wozkach bez odpowiedznich poduszek
Ala Rafal kims tam sposobem zamarl z potwierdzeniem jak to On w nowej Polsce
dorabia ze go na miesieczny wyjazd do Kanady moc jest.
pozdrawiam

Czesiek
> pozdr. - budrys

( i )
Organizacje
[OT] Dzień dobry
Państwowa dotacja dla barona SLD
Szukam dostosowanego ośrodka -pomóżcie!!