Co by sobie jutro (dzisiaj) zrobic lekkiego na obiad?

21. Data: 2007-06-16 15:17:03

Temat: Re: Co by sobie jutro (dzisiaj) zrobic lekkiego na obiad?
Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> napisał(a):

> "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua> wrote in message

> Ok, ale nie jem ryzu. Ale tez brzmi ciekawie.

> Za duzo kalorii hehe

Przestaw się na cycki murzynki
;-)

22. Data: 2007-06-16 15:18:57

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> napisał(a):

> "Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> Nie lubie slodkich obiadow np nalesnikow - o to mi chodzilo
> Nalesniki to byl dla mnie zawsze taki deser a nie obiad.
> Dobrze sie wytlumaczylem?

Kiepsko, deser to część obiadu, następnym razem oisz ze na po0dwieczorek

23. Data: 2007-06-16 19:06:26

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 00:02, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Ma byc miecho, najlepiej drobiowe.

Kurzy mozdzek - wyciagniety szydelkiem przez wlasne ucho.

> I deser tez mozecie polecic - dawno nie jadlem nic slodkiego.

A, tu radze twoja wlasna specjalnosc - zjezdzanie: slodki dietetyczny
deserek za darmo i bez roboty... Juz ktos madry ci to kiedys radzil,
wiec nie jestem az tak ORYGINALNA :-)

24. Data: 2007-06-16 19:10:11

Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl pisze:

> Kurzy mozdzek - wyciagniety szydelkiem przez wlasne ucho.

wpierdalasz kópsztale?

--
! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

25. Data: 2007-06-16 19:19:21

Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Zawsze możesz osty - jak osioł dardanelski - bo takie w Palestynie
> hodowano...

i rufniesz f tfojej ojczyźnie słonecznej Armenji

--
! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

26. Data: 2007-06-16 19:20:50

Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> No to sobie zapisuje kolejny przepis.
> Dziekuje

fłaśnie pszed chwilom zrobiłem pierfszy raz w rzyció pizze. Nie
mrożonom, ale srobięłm sam ciasto itp. Zahjebista!
Pszepisó hyba nie chcesz bo była tłósta i tóczonca

--
! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

27. Data: 2007-06-16 19:53:34

Od: Ułan Bator <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

""! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !""
> wpierdalasz kópsztale?

Niebąć taki upszejmy, odrazu stom kurwom jeć.

--
ChetMan

28. Data: 2007-06-16 19:56:02

Od: "Ulan Bator" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

"i...@w...pl"
> Kurzy mozdzek - wyciagniety szydelkiem przez wlasne ucho.

Zazdroscisz mu? Gdybys miala tak duzy musk jak kura tobys srala w kuchni.

> wiec nie jestem az tak ORYGINALNA :-)

Fcale, gupia poprostu jestes.
--
ChetMan

29. Data: 2007-06-16 20:01:26

Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl pisze:

> wyciagniety szydelkiem przez wlasne ucho.

stary ci kórwo cyca przeciongał pszez ucho ale ot garnka

--
! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

30. Data: 2007-06-18 22:51:03

Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. miała niepewny dość wzrok. Prosiła o
żar, wpatrzona gdzieś w mrok. Wciągnęła dym, i nim skryła ją noc, tak
powiedziała:

> Jak juz wczesniej napisalam - jest wkurzajacy. Chociaz czasami zbawny
> byl.

*Zbawny*? Już wrócił??

A niech to drzwi, przegapiłem koniec świata.

--
Artur Fortuna
Jasna Strona Błoń

Co to za danie? Jadłem to 25 lat temu w Holandii
DRUGIE DANIE
Jak gotujecie szparagi?
blitwa - czym zastapic?
Autorski przepis pomidorowke