Re: Co do bluzki

From: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Co do bluzki
Date: Thu, 4 Jan 2007 19:43:15 +0000 (UTC)

Olik <o...@o...pl> napisał(a):

> Wysoka jestem, w miarę szczupła, raczej prosta sylwetka, trochę męska, ale
> bez przesady. Talia jest.

krotka i wcieta marynarka wydluzy nogi, z kolei dluga (ale nosilabym ja
rozpieta, by togi czy innego surduta nie przypominala) jeszcze wysmukla.
Kieszenie bez poziomych patek, chyba, ze masz drobne piersi, to cos na
piersiach moze byc. Dodatkowo, maly biust "powiekszy" marynarka ze stójką
(która na cycatej kobietce (okreslenie lubie, obrazac nie mam zamiaru, a i
bardziej cycata bym byc chciala ;-)) wygladalaby jak zbroja.

> No właśnie kiedyś miała ze Sephory i fajne były. Chyba znowu się tam
> wybiorę.

ja kupilam swoje pierwsze Shiseido na Allegro i jestem zadowolona. A i jedna
wystarcza mi na cala twarz (widzialam na wizazu relacje, ze trzeba zuzyc kilka
na raz, to przy tych Shiseido tak nie jest)

hania