Re: Co do bluzki

From: "sq4ty" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Co do bluzki
Date: Thu, 4 Jan 2007 23:19:01 +0100

Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tylko ja mam jakiś nieracjonalny wstręt do niektórych bliźniaków ;)

Ja też, bo mi się generalnie bliźniaki kojarzą ze sztucznym, zaśmiardającym
sztucznym materiałem. Ogólnie szlag mnie trafia, bo teraz wszystko to
wiskoza, elastan, poliamid, które, choćby nie wiem jakich kosmetyków
człowiek używał, śmierdzą jak tylko mają kontakt z potem (no i same do tego
są "potogenne"). Bliźniaki niestety są zazwyczaj blisko ciała, i kiedy nie
są zrobione z czystej bawełny (a nie przypominam sobie, żeby były), robi się
z nimi to, co właśnie napisałam :). Fu.

Maja