Co do lazienki zamiast fliz ?

1. Data: 2003-07-09 12:30:43

Temat: Co do lazienki zamiast fliz ?
Od: " Grzegorz" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Co dalibyscie do lazienki zamiast fliz ? Prawie wszystkie lazienki wygladaja
tak samo - jak sale w szpitalach :( Chce cos odmienic, ale ze wzgledu na
panujace tam warunki srodowiskowe nie bedzie to chyba takie proste ?

pozdrawiam, Grzes

PS. boazerii tez nie chce, ale drewno kladzione INACZEJ moze juz byc

1. Data: 2003-07-09 13:31:23

Temat: Re: Co do lazienki zamiast fliz ?
Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 9 Jul 2003 12:30:43 +0000 (UTC), " Grzegorz"
<s...@N...gazeta.pl> pisze:

>Co dalibyscie do lazienki zamiast fliz ? Prawie wszystkie lazienki wygladaja
>tak samo - jak sale w szpitalach :( Chce cos odmienic, ale ze wzgledu na
>panujace tam warunki srodowiskowe nie bedzie to chyba takie proste ?

Blache nierdzewną. Dość drogie, jak jest faktura, to nawet da się
utrzymać w ładnym stanie, ale wygląda rewelacyjnie.
--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-07-09 13:54:58

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak samo - jak sale w szpitalach :( Chce cos odmienic, ale ze wzgledu na
> panujace tam warunki srodowiskowe nie bedzie to chyba takie proste ?

korek, w zasadzie nie wymaga specjalnych zabiegow dostosowawczych.

wojtek

1. Data: 2003-07-09 14:05:31

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote:

> PS. boazerii tez nie chce, ale drewno kladzione INACZEJ moze juz byc

No to może korek lakierowany?

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-07-09 14:48:51

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co dalibyscie do lazienki zamiast fliz ? Prawie wszystkie lazienki

Ja zrobilem przecierke farbani bekers resistant. Od trzech lat sprawuje sie
bez zastrzeżeń. W przeciwieństwie do płytek (zwłaszcza ciemnych
błyszczących) nie widać żadnych zacieków z wody ani tym podonych. Po za tym
nie wiem jak Ty ale mnie nie podoba sie zabardzo fakt że miałbym np przez 10
lat ogladać te same płytki na ścianach. Ale kazdy lubi co innego. Zależy czy
wymagasz tylko żeby było estetycznie, praktycznie i lata wytrzymało czy
ciągle masz nowe wizje/koncepcje.

Pozdrawiam,
Marek

1. Data: 2003-07-10 06:40:55

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w
wiadomości news:e66ogvsb8ckgg9qqfs0ht547b3rhnv0up7@4ax.com...

> Blache nierdzewną. Dość drogie, jak jest faktura, to nawet da się
> utrzymać w ładnym stanie, ale wygląda rewelacyjnie.
no rewleacyjnie jak w mleczarni :))))
huck

1. Data: 2003-07-11 19:44:52

Od: "michal" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smieszna nazwa fliza......to chyba glazura?

Do lazienki dalbym wysokouteardzone pcv elewacyjne 270x50cm kolorystyka
dowolna.
Plyty aluminiowe utwardzane :alucobond,reynobond.....itp
Okladziny elewacyjne z czarnych lupkow........
Blache tytanowo-cynkowa patynowana lakierowana.
Blache stalowa przedrdzewiona lakierowana.
Okladziny prefabrykowane z betonu czarnego lub bialego/jasne frakcje
cementowe/
Ewentualnie polecam drewno egzotyczne........
Troche fantazji to nie boli.....
MZ

1. Data: 2003-07-12 20:07:58

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003 21:44:52 +0200 I had a dream that michal <m...@o...pl> wrote:
>Smieszna nazwa fliza......to chyba glazura?

Nie, terakota ;-)

1. Data: 2003-07-13 11:38:09

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

: Co dalibyscie do lazienki zamiast fliz ? Prawie wszystkie lazienki wygladaja
: tak samo - jak sale w szpitalach :( Chce cos odmienic, ale ze wzgledu na

Niekoniecznie musza wygladac tak samo, nawet z kafelkami. Bylem kiedys w
lazience w ktorej sciany byly w calosci z czarnych blyszczacych kafelkow,
a podloga i sufit w calosci z luster.
Powodzenia,
Maciej

1. Data: 2003-07-13 18:08:18

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Maciej Paluszynski (m...@m...uni.wroc.pl) dostałam
taką:

> Niekoniecznie musza wygladac tak samo, nawet z kafelkami. Bylem
> kiedys w lazience w ktorej sciany byly w calosci z czarnych
> blyszczacych kafelkow, a podloga i sufit w calosci z luster.

Ładna wizja :-), ale ja bym chciała wiedzieć _kto_ to sprzątał... :-).

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

tabletki musujace do WC
tuuu się schowało :)
luksfery
balustrada na tarasie
prawo wlasnosci do lokalu- o co chodzi????????