Co do piwa?

41. Data: 2012-01-22 21:10:31

Temat: Re: Co do piwa?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-22 20:28, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

I ja okna. Umyję - zawsze potem leje.

Qra

42. Data: 2012-01-22 21:16:48

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-22 20:28, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> I ja okna. Umyję - zawsze potem leje.

U mnie to samo :) Zwykle 2 dni po umyciu okien mam deszcz :)

--
Justyna Vicky S.

43. Data: 2012-01-22 21:45:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 22:10:31 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-01-22 20:28, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> I ja okna. Umyję - zawsze potem leje.
>
> Qra

O, też :-D
--
XL

44. Data: 2012-01-22 22:20:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-22 22:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-22 20:28, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> I ja okna. Umyję - zawsze potem leje.

To tak jak ja. Nawet ostatniej jesieni, kiedy była taka długa i piękna
susza... kto wywołał w końcu deszcz, no kto?!

Ewa

45. Data: 2012-01-22 22:26:20

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jak ja. Nawet ostatniej jesieni, kiedy była taka długa i piękna
> susza... kto wywołał w końcu deszcz, no kto?!

Ja nie, bo strajkowałam z myciem okien :)))

--
Justyna Vicky S.

46. Data: 2012-01-22 22:29:34

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>
napisał w wiadomości news:jfi2du$cph$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ja nie, bo strajkowałam z myciem okien :)))

Ale powiedz na kiedy chcesz deszcz ;) Bo już świata przez szyby nie widzę i
przymierzam się do mycia :P

47. Data: 2012-01-22 22:36:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-22 23:29, Justyna Vicky S. pisze:

> Ale powiedz na kiedy chcesz deszcz ;) Bo już świata przez szyby nie
> widzę i przymierzam się do mycia :P

A śniegu byś nie umiała...?

Ewa

48. Data: 2012-01-22 22:38:48

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A śniegu byś nie umiała...?

A wiesz, że zastanawiałam się czy przypadkiem jakbym nie umyła to może w
ramach jakiejś promocji spadłby śnieg :))

A może jak wszystkie szczęściary wywołujące deszcz umyją okna to spadnie ten
śnieg?? ;))

To na kiedy zapowiadamy wielkie mycie okien we Wrocławiu/Polsce ;)

--
Justyna Vicky S.

49. Data: 2012-01-22 22:43:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 23:38:48 +0100, Justyna Vicky S. napisał(a):

> [...]
> śnieg?? ;))
>
> To na kiedy zapowiadamy wielkie mycie okien we Wrocławiu/Polsce ;)

Ja to na wiosnę, teraz bym się przeziębiła :-)
--
XL

50. Data: 2012-01-22 22:49:34

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to na wiosnę, teraz bym się przeziębiła :-)

U nas JEST wiosna :P
Chcemy zimę :))

--
Justyna Vicky S.