Co do za podstawka do mikrofalówki?

1. Data: 2006-09-01 20:39:53

Temat: Co do za podstawka do mikrofalówki?
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem kuchenkę Amica 21E80G (z grillem) i w zestawie jest taka wysoka
metalowa podstawka - pytanie (może głupie) - czy to można wykorzystywać jako
ruszt do grilla w kuchence czy jest to coś innego? wiem, że metalowych
elementów raczej do kuchenki się nie wstawia.

2. Data: 2006-09-01 21:16:01

Temat: Re: Co do za podstawka do mikrofalówki?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> innego?
> wiem, że metalowych elementów raczej do kuchenki się nie

Jest to ruszt do grilla właśnie, możesz go tez wykorzystać do
łączonej funkcji grill+opiekacz.
Metalowe rzeczy do mikrofalki czasem można wkładać a czasem nie,
dużo zalezy od tego, co konkretnie wkładasz. Ten ruszt akurat
można bezpiecznie.

J.

3. Data: 2006-09-02 06:21:56

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Metalowe rzeczy do mikrofalki czasem można wkładać a czasem nie, dużo
> zalezy od tego, co konkretnie wkładasz. Ten ruszt akurat można

Troche techniki i sie czlowiek gubi ;) W instrukcji nie ma o nim nawet slowa
:(
Rozumiem, ze klade go na ten talerz obrotowy? choc w sumie bez talerza chyba
tez moge?

4. Data: 2006-09-02 08:32:07

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo <p...@g...pl> wrote:

> Rozumiem, ze klade go na ten talerz obrotowy? choc w sumie bez
> talerza chyba tez moge?

Kładziesz go na talerz, bez talerza musiałbyś demontować jego
wspornik chyba, szkoda zachodu.

J.

golarka elektryczna
MIKSER BRAUN MR 6550 HCBC - potencjometr
Wywoz smieci Katowice
Komputerowane projektowanie wykrojów płyt
drzwi wewnetrzne