golarka elektryczna

1. Data: 2006-09-01 19:14:57

Temat: golarka elektryczna
Od: Radosłw Michalski <radek@no_spam_michalski.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Upatrzyłem sobie 2 model panasonica. niby wszystko podobnie, ale różnią
sie prędkością pracy silniaka, a co za tynm idzie wibrowania "ostrza" pod
folią.

Jakie znaczenie dla komfortu, jakości i wygody golenia może miećróżnica
między 10 tys "obrotów" a 13 tys "obrotów"

pozdrawaim
Radek

2. Data: 2006-09-04 18:51:35

Temat: Re: golarka elektryczna
Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosłw Michalski napisał(a):

> Jakie znaczenie dla komfortu, jakości i wygody golenia może miećróżnica
> między 10 tys "obrotów" a 13 tys "obrotów"

szybkosc pracy silnika ma wplyw na szybkosc i komfort golenia
daje sie zauwazyc jak konczy sie prad w aku golarki i obroty wyraznie
spadaja
z tym, ze miedzy 10 a 13 tys obrotow nie spodziewalbym sie zauwazyc
jakiejkolwiek roznicy :)

pozdr

P.S. Uzywam braun-y ale zakladam, ze to nie ma zadnego znaczenia

3. Data: 2006-09-07 08:59:03

Od: Radosław Michalski <radek@usun_to.michalski.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Sep 2006 20:51:35 +0200, Forr <f...@i...tozbedne.pl> wrote:

dzięki

> P.S. Uzywam braun-y ale zakladam, ze to nie ma zadnego znaczenia

MIKSER BRAUN MR 6550 HCBC - potencjometr
Wywoz smieci Katowice
Komputerowane projektowanie wykrojów płyt
drzwi wewnetrzne
podkładki korkowe