Re: Co knuje amerykańska lewica...

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co knuje amerykańska lewica...
Date: Fri, 12 May 2017 16:28:20 +0200

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

20154

> To była łagodna zachęta. Rozwiń więc temat...

Zajrzyj na moją stronę- tam znajdziesz rozwinięcie.

> Co Cię tak męczy w tym, aby była swoboda seksualna?

Lewacy i lewackie feministki domagają się wulgarnego, niczym nie
ograniczonego seksu pozbawionego uczuć wyższych; bezkrytycznego,
rozbuchanego hedonizmu w dążeniu do maksymalnego zaspokojenia potrzeb
własnego ciała bez psychicznego jednoczenia się.

> Czyż nie o podobną swobodę walczysz u siebie w domu?

Ja domagam się udostępnienia dzieciom pełni wiedzy o życiu emocjonalnym,
w tym seksualnym, ich wychowawców oraz przekazania dzieciom kwintesencji
tej wiedzy w doświadczeniu inicjacji seksualnej. Przede wszystkim chodzi
o pokazanie dzieciom szacunku i empatii wzajemnych relacji, pokonanie
strachu przed niepewnością pierwszego razu oraz zrównania się przez
dziecko z tymi, którzy stworzyli jego konstrukcję psycho-fizyczną.
Krótko mówiąc dziecko ma się stać równe swym Stwórcom w doświadczeniu,
które jest niezbędnym elementem procesu poznania niepoznawalnego, czyli
Ducha. To jest baza do usunięcia jakiejkolwiek niepewności w przyszłej
aktywności dziecka, które w akcie inicjacji seksualnej (rytuał
przejścia) staje się dorosłym.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin